Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Attracties & Bezienswaardigheden
Wie kan meer vertellen over kasteel (ruïne) Frydstejn?

Wie kan meer vertellen over kasteel (ruïne) Frydstejn?

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 18-08-06, 19:03   #11
redunzel
Actief Lid

redunzel's avatar

Nationaliteit:
weet je het al ??? ben zelf pas in de burght(hrad) trosky en kasteel kost geweest , en kan je vertellen dat het heel anders is om er te zijn , dan om het van een plaatje te zien !!!aleen al de weg naar het desbetrefende kasteel of burcht is al een hele belevenis . om nog maar te zwijgen van het uitzicht dat je er hebt dus ik zou zeggen ga gewoon eens kijken hoor nog wel als je terug bent wat je ervan vond ?
redunzel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-08-06, 12:24   #12
wildebloem
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Dank je wel nog voor alle tips, we zijn nu net net terug uit tsjechië. (gisternacht)
We zijn in het natuurpark kokorin (volgens mij schreef je het anders) geweest, waar het erg mooi was, en daar was ook het kasteel kokorin. Fraai kasteel was het, (en een heel mooi natuurgebied met hele mooie rotspartijen)
Jammer genoeg waren de batterijen van het fototoestel leeg toen we in het kasteel waren... we hebben wel later nog foto's gemaakt van een afstand, toen we een wandeling maakte in het gebied daar.
We zijn ook nog in praag geweest.
Ik vondt het eigenlijk veel te kort, misshien heb ik dat wel iets te veel ingestraalt, want op de terugreis de eerste dag reden we eerst verkeerd bij Praag waardoor we anderhalf uur hebben gedaan om om Praag heen te rijden, (terwijl we er anders in een kwartiertje weg konden zijn) en daarna hebben we nog een uur zowat stil gestaan vanwege wegwerkzaamheden. Die dag dus niet zo opgeschoten... maar ja, ik stop maar want dit wordt meer een vakantieverslag, en dat hoort in een ander topic thuis...
wildebloem is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed