het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 15-03-06, 19:18   #21
Volwaardig Lid

Nationaliteit:
Citaat:
Ik zit me nu helemaal suf te prakkedenken.... wat onderneem je met een knaap van 13 zodat hij een prachtige vakantie heeft en dat ik ook kan zeggen: "wauw weer een fantastische vakantie in Tsjechië". Wie heeft er een goed idee/tip voor me.
Jaap,als ik in jou schoenen stond ging ik met ze naar Visnenydum in Javornik het pension van Estertje,Ester heeft altijd leuke tips om te gaan doen en s'avonds is het er altijd gezellig.Ik zou het wel weten!!
henkr is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-03-06, 20:07   #22
VIP Lid

is mischien nog niet zo slecht idee van henkr om bij ester te logeren,we waren er ook al en vandaaruit is op korte afstand heeeeeeel veel te doen
het pension en de uitbaters zijn meer dan supper en informatie heb je in overvloed van hun
ester en de rest zitte altijd op een gezelschapspel te wachten en gezelligheid troef
dit is echt te overwegen
groetjes
spookycat is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-03-06, 20:07   #23
Volwaardig Lid

Nationaliteit:
Daar in de buurt, bij Janske Lazne, heb je de Cerna Hora, een berg waar je met een grote step(autoped) met de kabelbaan omhoog kunt en dan met de step naar beneden, met een rotgang natuurlijk.
Wij hebben dat vorig jaar gedaan met onze zoon van 16. Helaas kregen we na de eerste rit naar beneden plotseling heel slecht weer en viel de tweede rit letterlijk in het water (we waren echt doorweekt).
Je koopt een kaartje waarmee je driemaal met de baan omhoog mag en vervolgens met de step naar beneden. Die derde keer hebbenwe dus niet meer gedaan, heel jammer want het was echt heel leuk.
In het Reuzengebergte heb je meer leuke dingen voor een knul van die leeftijd. In Spindleruv Mlyn is een grote zomerodelbaan en in Vrchlabi kun je Quadrijden. Ook heb je daar een vliegveldje waar je een rondvlucht kunt boeken.
Buitendat vinden wij het Reuzengebergte schitterend om te wandelen en er valt veel te zien.
Veel pezier in ieder geval met de voorbereidingen voor jullie vakantie.Voorpret vind ik zelf al dikke pret.
Groeten, Sonja.
sonjaw is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-03-06, 19:05   #24
Lid

Nationaliteit:
Hilde, mag ik toch een adres van jou van een camping in zuidmoravie waar ze appertrementen verhuren?Wij hebben daar belangstelling voor
Diane is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-03-06, 20:10   #25
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Hallo Dinie, ik geef je deze alvast: campingvidlak en camp-country Graag gedaan.
Freddy2005 is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 20-03-06, 19:37   #26
VIP Lid

Brenda's avatar

Nationaliteit:
Jaap ik begrijp dat je van plan bent om met de motor te gaan, ik zou zeggen ge lekker met de motor rondtrekken van camping naar camping en neem daar je intrek in die grappige trekkershutjes die bijna op iedere camping te vinden zijn.Zo zie je heel wat van Tsjechie vanaf de motor en ik denk dat die zoon van jou dat ook tof zou vinden.

Een erge toffe camping waar veel te doen is, is camping Baldovec .
Daar is al erg veel over geschreven dus dat is vast wel terug te vinden.

http://www.baldovec.cz/index_1.htm
Brenda is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 20-03-06, 21:02   #27
VIP Lid

hilde_kees's avatar

Nationaliteit:
Wij zijn inderdaad fan van camping Vidlak
Zo snel als Freddie2005 ben ik niet.
maar hier een plaatje van Vidlak
Hilde

DSC03198k.JPG
hilde_kees is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-03-06, 10:51   #28
Lid

Nationaliteit:
Freddie was inderdaad snel en ik heb dan ook al even gekeken en het lijkt me geweldig daar. Alleen wij zijn geen kampeerders en willen graag in het appartement maar we zijn met z'n vijven, dus één te veel.
Heel jammer want zo als ik al zei lijkt het me daar geweldig
groet Diane
Oud 22-03-06, 22:37   #29
VIP Lid

hilde_kees's avatar

Nationaliteit:
Hallo Diane,
Misschien komt je kans nog in de toekomst.
Als ik het goed heb begrepen wordt het appartementgedeelte nog uitgebreid.
Ik laat het je na de zomer (als we bijgepraat hebben met Jur en Lillian)nog wel weten.
Groetjes Hilde
hilde_kees is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 23-03-06, 21:16   #30
Lid

Nationaliteit:
Oh heel fijn Hilde, ik hoor van je
Alvast fijne vakantie
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels