|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Ben benieuwd waar dat huisje precies staat. Wij hebben een huisje in Zbyslav, ongeveer 10 kilometer daar vandaan. groeten Tabe |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lid
|
Hoi Tabe,
Na een bliksembezoek aan Tsjechië zijn wij nu weer thuis. We zijn er een boerderijtje wezen bekijken. Wij hebben tot op heden nog niet gevonden wat wij zochten maar blijven doorzoeken. De regio sprak ons trouwens erg aan! Groetjes, Gertjan en Katka |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nieuw Lid
|
Wat is er te doen rond Domazlice (West-Bohemen)?
Misschien een stomme
vraag maar zijn er de buurt van Domazlice skigebieden?En wat is er in deze buurt in de zomer te doen. Ben aan het kijken of het intressant is om in deze omgeving een huis te kopen.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nieuw Lid
|
West-Bohemen: tips en informatie gezocht
Hallo allemaal, wij willen dit jaar in oktober eens naar West-Bohemen in de buurt van de Duitse grens. Vanuit daar willen wij Praag bezoeken, de kuuroorden en nog wat oude stadjes . Ook zo nu en dan even de grens oversteken naar buurland Duitsland lijkt ons wel wat. Wie kan ons tips geven en weet eventueel een leuk huisje/pension/appartement/hotel voor ons ?
Alvast bedankt. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
VIP Lid
|
Welkom Afke op dit forum. Als je de zoekfunktie (bovenin) gebruikt zul je zien dat er al best veel over West-Bohemen op dit forum staat vermeld. Misschien kun je al aangeven waar jullie naar te gaan? Dat maakt het geven van tips wat makkelijker.
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Moderator
|
Van harte welkom Afke en net als de anderen kan ik je de
zoekfunctie
van harte aanbevelen. Via www.mapy.cz kun je naar je vakantiegebied navigeren en genoemde plaatsnamen/gebieden op het forum opzoeken
Citaat:
Afke, Marten, Watse, Wiepkje, Eeltje, Jouke, Klaas, Jetse, Bouke, Sietske, Wiebe, Sipke |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Volwaardig Lid
|
Ook ik ben geinteresseerd in een leuke vakantieplaats in West Bohemen. Op het forum gezocht en ook foto's bekeken. Karlovy vary lijkt me iets te groot. Weet iemand of Cheb, Marianske Lazne of Frantiskovy Lazne leuk zijn om 1 week in een hotel door te brengen (evt.tips voor een goed hotel?). We willen lange wandelingen maken. Ook hiervandaan gemarkeerde routes? En leuke restaurantjes?
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Moderator
|
Dan zou ik toch voor Karlovy Vary kiezen eigenlijk... Een week lang in Marianske Lazne zou ik niet uithouden om eerlijk te zijn
![]() Karlovy Vary bied wat dat betreft een stuk meer... zoek een leuk hotel of pension in een buitenwijk van Karlovy Vary (Dubí o.i.d.), waarvandaan je een makkelijke en snelle OV verbinding naar het centrum hebt...
|
|
|
#20 |
|
Volwaardig Lid
|
Goed dat je dat zegt, van Cheb. Wij hebben natuurlijk geen idee. De foto's in de galerij leken wel aardig. Wij zijn verleden jaar in Beroun geweest en in Spind.Mlyn. Beroun vonden wij als plaatsje leuker want Spind.Mlyn is wel heel toeristisch. Kan ik Karlovy Vary vergelijken met een stad als Leiden of Haarlem? We zijn ook in Trutnov en Turnov geweest. Is het zoiets?
|
|
|
|