|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 | |
|
Forum Freak
|
Voor korte beschrijvingen zie deze Unesco-lijst
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ga naar Krasna Lipa.
Daar is volstrekt niets te doen en niets te zien. Maar als je goed kijkt is altijd wat te beleven. Weg met Kutna Hora, Praag of noem maar op. Gewoon naar Krasna Lipa. Er is daar een pension. Kerkje. Kerkhof. Huisjes. Weids uitzicht. Jezelf. En een immense rust. Rust. Rust. Je loopt je zelf niet achterna. Je wandeld met je zelf in harmonie. Je komt thuis en ze vragen natuurlijk: wat heb je gedaan op/in je vakantie? Je antwoord: niets helemaal niets. Niets? Nee, helemaal niets en ik ben herboren. Krasna Lipa. Rust. Kachna. Zat ik er maar. Krasna Lipa, alleen voor mensen die durven! Krasna Lipa. Kukel. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Super Lid
|
Ga daarheen waar niets te doen is en ontdek zelf.
In de rinnen van het toerisme lopen is de diashow van wat men gezien moet hebben. Reis zonder reisgids, ben gids over je eigen leven.
|
|
|
#14 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nieuw Lid
|
Heel erg bedankt voor jullie antwoorden!
Op google earth heb ik even naar alle plaatsen gekeken die jullie genoemd hebben. Prachtig! Ik denk dat ik Tsjechie een erg mooi land zal vinden! Helaas zal het me waarschijnlijk niet lukken om al het moois in 1 vakantie te zien. En het gaat me inderdaad absoluut niet om 'het er geweest zijn'. Verschrikkelijk. Geef mij maar rust en even helemaal niets 'hoeven' in een mooie omgeving! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
VIP Lid
|
hradec kralove: een mooi stadsplein en er zitten ook veel leuke winkeltjes daar
Hluboka: het kasteel daar kan je misschien combineren met cesky budejovice prachatice: een heel erg mooi stadsplein en een oude zoutweg
|
|
|
|
#17 |
|
Super Lid
|
Ach ella, als ik je zo hoor zou ik zeggen, zoek 'n plaatsje uit geniet van de rust en natuur en pik af en toe wat cultuur mee.Dan kan jou vakantie niet meer stuk.
Had je toch nog gelijk Dieter met wat je zei.
|
|
|
|
#18 |
|
Actief Lid
|
Rust,stilte,kraken van een tak als je je voet verplaatst.
Het ritselen tussen struiken,het fluiten van een vogel,het geluid van een riviertje of stroompje waarin ik graag een dam wil maken en kijken welke weg het gaat zoeken. Mooie plaatsen zoals Praag,Kutna Hora,Ardspach,cesky krumlov en vele anderen moet je gezien hebben. Zelf ben ik graag op plaatsen waar ik aleen mezelf tegenkom.
|
|
|
#19 |
|
Nieuw Lid
|
Mooi, bedankt! Ik heb alle plaatsen opgeschreven. Nu moet ik denk gaan kijken naar welk deel van Tsjechie ik het liefst wil gaan. Natuur en rust vind ik heerlijk, maar mezelf kom ik al vaak genoeg tegen.
![]() |
|
|
|