|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#41 |
|
VIP Lid
|
Jammer!! Dat is 2 weken te laat, Jael. Wij waren er 1 en 2 mei.
Zijn nu weer in NL, helaas.
|
|
|
|
#42 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
volgens mij is het vandaag 18 mei. |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
VIP Lid
|
misschien is het dan 19 mei
|
|
|
|
#44 |
|
VIP Lid
|
Hoe dan ook, wij zijn er helaas niet.
Dus wens ik anderen die er wel heen kunnen een leuke dag. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Legende
|
Het is morgen dat de jaarmarkt plaats heeft:
Májový jarmark 19.05.2007 Trhy mají v Jilemnici tradici trvající přes 500 let. Zatímco zásadní význam trhů byl běžný pro udržování a rozvoj hospodářského života, jarmarky se stávaly mimořádnou událostí spíše společenskou. mestojilemnice.cz
|
|
|
#46 |
|
Actief Lid
|
Dank je wel voor de tip.
Wie weet gaan we nog wel even kijken daar in Jilemnice. Het programma is als volgt: 8.30 hod. ZAHÁJENÍ 8.40 hod. DĚTSKÝ AEROBIC MILENA 8.50 hod. TS PAUL DANCE 9.20 hod. ORIENTÁLNÍ TANCE 9.30 hod. Jilemnický spolek paní a dívek 9.40 hod INKA RYBÁŘOVÁ - program pro děti 11.10 hod. ŽIŽI DANCE 11.15 hod. c.d.c. EL DORADO 12.00 hod. BRONTOSAUŘI REVIVAL s Františkem Nedvědem ml. 13.45 hod. Moravská cimbálová muzika Prespol´an 15.30 hod. POUTNÍCI Tatra klub Semily - Výstava a testace historických vozidel – zámecký park 9 – 12 hod
|
|
|
|
#47 |
|
Actief Lid
|
Ja we hebben even tijd vrij kunnen maken om vandaag even naar Jilemnice af te reizen.
Het was boven de 25 graden en een heerlijke temperatuur om eens even op een jaarmarkt rond te struinen. IMG_0240.JPG Het was gezellig druk en er was weer genoeg te beleven met alle kraampjes en de muziek. IMG_0248.JPG Even met mamma mobydickie en pappa op de foto IMG_0242.JPG We hebben verder geen forumleden kunnen ontdekken maar wie weet waren er wel een paar... Groetjes en bedankt voor de tip. Albert
|
|
|
|
#48 |
|
Legende
|
Dank u Albert voor het verslagje. Jullie zien er allen stralend uit zoals het weertje.
![]()
|
|
|
#49 |
|
Nieuw Lid
|
Zijn er geen jaar- of folkloremarkten in de buurt van Jilemnice in de periode 15/07 tot 27/07? Dan zijn wij daar in de buurt op vakantie. Altijd wel leuk zo'n markt.
Kent tjechië ook de weekelijkse markten zoals wij die in België kennnen? Groeten, Marcvelde |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Actief Lid
|
Ja Freddy het was een stralende dag
En Marc, ik zou het niet weten in die periode daar in de buurt of er nog iets is. Maar als ik nog iets hoor, laat ik het hier wel weten. Verder weet ik dat er weekmarkten zijn hier in Tsjechie, maar wanneer en waar heb ik geen idee van, misschien dat iemand anders je daarmee kan helpen.In ieder geval alvast veel plezier in je vakantie aldaar. Groetjes Albert
|
|