|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Actief Lid
|
Nee joh, gisteren lag er een stapeltje hout met een zeiltje erover.
.Maar vanaf vandaag gaat het echt wat worden daar.. .Zelfs de vlaggetjes hangen er al. .
|
|
|
|
#12 |
|
Legende
|
En het podium staat er reeds.
|
|
|
#13 |
|
Actief Lid
|
inderdaad de beide podia staan al klaar, voor het optreden van Dhr. Macek die morgen na de nodige pivo's best wel weer zal gaan optreden tesamen met zijn paaldanseres.
![]()
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Actief Lid
|
Ik denk dat de draak dan naar beneden komt.
![]()
|
|
|
#15 |
|
Actief Lid
|
![]()
|
|
|
|
#16 |
|
VIP Lid
|
Ziet er superfezellig uit Alberto. Als ik niet al heimwee had, kreeg ik 't nu wel!:traan:
En... Ik zie maar 1 paraplu? Geweldig! ![]()
|
|
|
#17 |
|
Actief Lid
|
Sorry Krulletje...
..Ja het ziet er lekker druk en gezellig uit, nog een uurtje en dan gaan wij ons eens in het feestgedruis storten. ![]()
|
|
|
|
#18 |
|
Legende
|
Hé Esther, reeds terug van het feest. Ik heb de webcam helaas niet de ganse middag kunnen gadeslaan. Wel was en is er nu nog steeds veel volk op de been. Het weer zat in ieder geval ook goed.
|
|
|
#19 |
|
VIP Lid
|
ik heb tot 14u de webcam steeds aangehad en iedere minuut aandachtig gekeken,steeds zij ik tegen fons,zouden ze dat zijn?nee joh
niks erkenbaar gezien,toen riep de plicht en moesten we ze moeder gaan bezoeken in rusthuis vanavond trug gekeken,te laat mischien ,lieve alberto mogen we fotos verwachten zodat we kunne meegenieten aub gun het ons we waren er oooo zo graag bij geweest |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Actief Lid
|
Hallo allemaal,
Helaas spooky geen foto's gemaakt, we hadden geen toestel bij ons. En Freddy we waren inderdaad weer bijtijds terug dit jaar. Het was wel heel gezellig en dit jaar meer kraampjes dan vorig jaar met allerlei ambachten enzo, er waren goede optredens met marjoretten, zangeressen , stand up commedians (waar we niets van verstonden) en optredens van twee heren die met fakkels liepen te gooien en zich om de paar minuten verkleden. Alom het was weer een superdagje. Dit jaar was er ook een kermis tussen de bushalte en de grote parkeerplaats in . Het wordt dus elk jaar uitgebreider. Na het grote feest aldaar hebben we bij ons thuis koffie zitten drinken met Jan en Lies uit Bernartice en zijn we ter afsluiting nog even wezen eten bij K in Hostinné - Rudnik Arnoltovice . Het meeste hebben jullie op de webcam kunnen zien, dus jullie weten dat het inderdaad droog is gebleven en een lekker temperatuurtje was. En als ik de datum voor volgend jaar weer weet laat ik het zo snel mogelijk weten via dit forum zodat misschien nog meer mensen hiervan live mee kunnen genieten.Groetjes Albert.
|
|