|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Nieuw Lid
|
Re: Wat moeten we echt geprobeerd hebben?
hoi
ligt aan je zelf wat je leuk vind ben in reuzengebergte geweest spydelmijn ski oord leuk ook in de zomer met die liftjes de bergen op ben in asprag geweest zeer interresante berg wandeling sneka hoogste berg dag tochtjes naar b.v een dierentuin lipnomeer geweest varen en zwemmen lekker veel kleding kopen en afdingen lekker uit eten elke dag bij een andere wat ik bedoel er is zoveel moois te zien en te doen je moet het zelf ontdekken en veel op b.v deze site kijken groetjessss |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Moderator
|
Re: Wat moeten we echt geprobeerd hebben?
Citaat:
Misschien in de vietnamese marktkraampjes, maar daar koop je, voor zover ik weet, alleen maar very low quality spullen. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
VIP Lid
|
in tsjechie koop je spijkerbroeken voor rond de 10 euro . ik kocht ze al in de zomervakantie en ze zijn nog steeds niet kapot dus best wel goede kwaliteit.
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Moderator
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#17 |
|
VIP Lid
|
ha,ha,ha, ik zie het helemaal voor me
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Kan me de reacties van de dames wel voorstellen. Alleen de reactie van mijn vrouw was al voldoende om een grote rode blos op mijn zongebruinde wangen te krijgen. Zij zag er de humor ook niet van in. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Pivonist
|
Eten en drinken (Pivo) in een vetleren hostinec, in de sigarettenrook tussen de ketelpakken en iets bestellen wat je absoluut niet kan vertalen, spannend en vaak lekker, dobre chut a na zdravi!!
|
|