![]() |
|
|
#51 |
|
Nieuw Lid
|
bedankt
Leuk zeg, die reaktie´s, ik begin steeds meer zin in de vakantie te krijgen
![]() Mijn Tsjechië´s is niks, maar ik heb een aardig beeld gekregen. Weet iemand mischien zelfs ook of er markten gehouden worden in de buurt? Maar alvast bedankt voor deze info! |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Nieuw Lid
|
Vorig jaar in de grote vakantie naar het aquapark geweest als dagje uit met de kinderen maar het was veel te druk in het zwembad.
Je mocht pas naar binnen als andere mensen er uit gingen zo druk was het.zelfs met deze methode was het nog veel te druk binnen. Alles wat om het aqua gedeelte heen zat was echter wel goed te doen. Zelf zaten wij in de omgeving van Ceska kamenice alwaar het zeer mooi was. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Nieuw Lid
|
Info Liberec/Jablonec
hallo allemaal, wij zijn informatie aan het zoeken over de omgeving Liberec/Jablonec, we zijn daar bezig met een pension/camping.Dus alles is welkom!
scholen, toerisme/zomer winter makelaars enz enz.groetjes odette ![]() |
|
|
|
|
|
#54 |
|
VIP Lid
|
Hallo Rob en Odette,
Welkom op dit forum. Wat een spannend plan om een camping of pension te willen beginnen. Weet wel dat er al heel veel mensen met dit soort plannen rondlopen. Wij wonen in Didam en hebben een vakantiehuis vlak onder het Reuzengebergte. Er zijn veel websites over deze streek. O.a. deze over het Reuzengebergte. Ook op onze site staan veel websites met toeristische informatie. Verder is dit forum natuurlijk een enorme bron van informatie. Dus hier zit je zeker goed. Mocht je meer willen weten, dan kun je ook via een pm een persoonlijk berichtje sturen. Groeten, Rob |
|
|
|
|
|
#56 |
|
VIP Lid
|
Ons huis staat in Studenec. Vlak bij Jilemnice. Succes met zoeken!!
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Legende
|
Even de web site erbij Rob, dan zien ze het direkt. vakantie huis
Ps Foutje is mooi hersteld zie ik. ![]() |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo Odette,
Zelf ben ik geboren in Jablonec nad Nisou, ik ken de stad redelijk. Dus als je eens een specifieke vraag hebt, dan kan je het me ook via een pm stellen. Groetjes, Jacqueline |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Lid
|
Hallo Odette,
Wij wonen vanaf mei dit jaar in Jablonne v Podjestedi-Lvova naast kasteel Lemberk. Voor vragen stuur maar een p.m. Chinto. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Moderator
|
Waarom moeten die vragen allemaal per PM gesteld worden? Dan hebben anderen er niets aan.
![]() |
|
|
|