![]() |
|
|
#21 |
|
Actief Lid
|
Re: Wat moet je echt \"doen\" als je in Liberec bent?
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Lid
|
Re: Wat moet je echt \"doen\" als je in Liberec bent?
als je in Liberec bent moet je vantevoren ff kieke of Skupina Honoris toevallig langskomt!!als er iets de moeite waard is om te zien dan is dat het wel!
check: www.honoris-rytiri.cz !! gr sunny! |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Moderator
|
Re: Liberec?
Dit is de website van het plaatsje Korenov. Heeft ook een fotogalerij...
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nieuw Lid
|
liberec is mooi, dierentuin met witte tijgers, de hokken werden afgelopen zomer verplaatst, mooie markt en winkelstraat, omgeving ook mooi, maar het valt mij wel op dat het vaak eind van de middag gaat regenen. bij het stadhuis is het een komen en gaan van trouwlustigen!! voor meer info andries.
en vergeet de rotsen van prachov niet |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Legende
|
Nieuw Duitstalig evenemententijdschrift voor regio Liberec
Zopas is een nieuw Duitstalig evenementenmagazine voorgesteld, dat tweemaandelijks zal verschijnen met alle info voor de regio Liberec. De info is ook op internet te lezen op volgend adres
www.neisserevue.cz ![]() |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nieuw Lid
|
Aquapark Babylon, Liberec
hallo allemaal
ik zal me eerst ff in het kort voorstellen wie ik ben. mijn naam is patricia ik ben 21 jaar en ging een aantal jaar geleden veel naar tsjechie, waardoor ik dus verliefd ben geworden op dit land. dit jaar besloten mijn vriend en ik om naar tsjechie te gaan (voor mijn vriend de eerste keer). we zitten in svoboda nad upou (als ik het zo goed zeg). daarom zijn we natuurlijk ook wat dingen aan het zoeken waar we naar toe kunnen gaan en daar maken we een vakantieboek van zodat we elke dag iets leuks daar uit kunnen kiezen om te doen (we houden beiden van een doe vakantie) om een lang verhaal kort te houden komt hier mijn vraag: een aantal jaar geleden zijn wij naar het aquapark babylon geweest in liberec nu heb ik daar wel websites over gevonden maar die gaan meer over het bijbehorende hotel en ik zou graag willen weten wat het zwempark nu ongeveer kost.mocht iemand een idee hebben dan hoor ik het graag. ![]() |
|
|
|