![]() |
|
|
#21 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Dus als we er dit jaar heen gaan laat ik nog wel weten hoe het er in de omgeving is. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Actief Lid
|
bijna nog 5 weken
nog even dan gaan we weer ...............Tsjechië de kriebels zijn al volop aanwezig ,alleen vind ik dat ik toch nog het een en ander zou willen weten ,kom op wie helpt me wie geeft me leuke tips ,gezellige restaurants ,mooie stekkies, lekker zwemwater, of alle andere leuke dingen .natuurlijk ook de niet leuke dingen (maat kan ik me haast niet voorstellen in Tsjechië). ik ga dit jaar naar LICHNOV dit ligt tussen novy jicin en frenstat in,in noord moravie. ik wacht af....... groetjes anniwil |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nieuw Lid
|
Info Noord-Moravië
Hallo,
Eindelijk is het dan zover, a.s. vrijdag reizen we af nar Tsjechie- We gaan dit keer voor ons doen een heel eind naar Moravice. Nu hebben we al gelezen dat het gebied niet echt toeristisch is, wie is al eens in Moravie geweest en heeft leuke tips voor ons om te bezoeken? We hebben in ons huis ook een computer ter beschikking met internet mogelijkheden. Mijn oproep is wel op de valreep maar we kunnen ter plekke even kijken of er nog tips zijn. groetjes Eefje |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nieuw Lid
|
bedankt voor het toevoegen aan deze topic kom ik vast een heel eind mee na het lezen van alle tips.
![]() |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Moderator
|
Graag gedaan, eefje. Alvast veel plezier gewenst, het is vast heel mooi daar!
![]() |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nieuw Lid
|
Moravice
Deze zomer trekken we naar Moravice in noord Moravie. Met een huis van
Topic Travel
. Is hier al iemand geweest?
Hoe is het bevallen? Wat moeten we daar bekijken? Zijn er in de buurt leuke zwembaden of aquaparks? En natuurlijk welke restaurantjes kun je ons aanraden? |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Moderator
|
Waar ga je nou heen? Moravice of Krasna Lipo?
![]() |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Moderator
|
Welja! Maak het maar ingewikkeld!
![]() |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nieuw Lid
|
omgeving roznov
Hoi, nog even een aanvulling op wat je in de buurt van de Beèvas en Rožnov kunt doen. Vlak voor de weg naar de stoeltjeslift naar Pustevny, Trojanovice, heb je Tarzanie, een soort van klimparadijs waar je hoog boven de grond van het ene doel naar het andere klimt. Is wel niet typisch Tsjechisch maar schijnt wel heel leuk te zijn om te doen.
Veel plezier in Moravie! Sproet. |
|
|
|