Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Attracties & Bezienswaardigheden
Waarom ga jij naar Tsjechië?

Waarom ga jij naar Tsjechië?

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 11-05-05, 20:24   #31
Moderator

Arno's avatar

Nationaliteit:
Re: Waarom ga jij naar Tsjechië?

Waarom in naar Tsjechië ga ?? Vanwege het goedkope bier natuurlijk......
Arno is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-05-05, 10:27   #32
rob.goverde

En de natuur, cultuur en het lekkere eten.
Maar ook bovenal de Kastelen en het bier.
  Bericht citeren in antwoord
Oud 12-05-05, 11:38   #33
VIP Lid

Nationaliteit:

nu midden juni voor een weekje...terug vrienden opzoeken..., en begin juli ga ik voor enkele dagen naar een icehockeyfansmeeting in znojmo met men vrienden uit pardubice,onze groep zal weer een 30-35 man sterk zijn,weer groot feest) ).
stef is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 13-05-05, 12:44   #34
Actief Lid

Gradmans's avatar

Nationaliteit:

Wat ook een reden is voor mij is, het gevoelen het idee dat ik over een aantal weken weer ga. Het geeft me een goed gevoel lekker 10 uur rijden vind ik helemaal niet erg en dan de grens over heerlijk, en dan naar de uiteindelijke bestemming om weer te gaan genietne van het vissen en bezoeken van kastelen burgten enz. enz. En natuurlijk het befaamde praag.

Tsjechie RULESS !!!!
Gradmans is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 13-05-05, 16:23   #35
Actief Lid

ceesfijneman's avatar

Nationaliteit:

de natuur cultuur goed eten en drinken gezellige bevolking (gastvrijheid)
Veel bezienswaardigheden deze keer ga ik ook eens wat molens opzoeken ik wist niet
dat men er zoveel had maar via forum heel wat tegengekomen.
En toch ook niet onbelangrijk voor mij zijn de prijzen.
Dit jaar heb ik gekozen om een rondreis met vrienden te maken in vijf verschillende hotels.Drie weken geleden een 5daagse busreis praag gedaan dus daar gaan we nu niet
heen. Nog drie weken en we zijn weg zie er wel naar uit ondanks dat ik er al vaak geweest ben
ceesfijneman is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 13-05-05, 19:14   #36
Volwaardig Lid

Krakonoš's avatar

Nationaliteit:

ik heb aardige mensen en goedkoop aangevinkt, maar had er wel wat meer aan willen vinken.

ik ben student, en dus weinig geld om op vakantie te gaan. aardige mensen in tsjechie, en het eten en drinken is er goed vooral dat laatste natuurlijk verder is de natuur erg mooi en ik ben ook wel een liefhebber van mooie kastelen.
Krakonoš is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-05-05, 19:31   #37
Nieuw Lid

Biker Henk's avatar

Zoals een hoop mensen ga je de eerste keer, vooral als je gezin wat groter is vooral voor de prijs.

Dan ontdek je echter een land dat zo goed aansluit bij je eigen karakter en waar je vakantie kunt vieren op de manier die jij prettig vind ( tent grasveld vijvertje kampvuur
echt in een andere cultuur, en vooral geen animatie, disco, brakkende landgenoten. Dan weet je trouwens ook waarom ze landgenoten genoemd worden. genoten is nl de voltooid verleden tijd van genieten, nou ik heb het wel gehad met de meeste van die randstad/heineken/barbeque op gas types. ( SORRY VOOR DIEGENE DIE ZICH AANGESPROKEN VOELEN MAAR DE MEESTE MENSEN BEGRIJPEN WEL WAT IK BEDOEL
Biker Henk is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-05-05, 19:47   #38
Forum Freak

Corrie's avatar

Nationaliteit:

Citaat:
Biker Henk schreef:

(SORRY VOOR DIEGENE DIE ZICH AANGESPROKEN VOELEN MAAR DE MEESTE MENSEN BEGRIJPEN WEL WAT IK BEDOEL
En zijn het dus niet! Wat weer betekend dat het een (gelukkig) kleine groep is die je ook (meestal) kunt mijden.

Maar voor ons een reden om ook in Tsjechie de grote campings links te laten liggen.

Volgens mij heeft het er ook en vooral mee te maken dat we nog maar samen zijn, de kinderen zijn al volwassen en gaan niet meer mee, dus wij zitten liever op een (hele) kleine camping waar we rust hebben!! (Ja ja, we worden oud!!!)
Corrie is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-05-05, 21:47   #39
cor
Super Lid

Nationaliteit:

dat is wel zo.maar wij worden ook wat ouder,maar onze kinderen komen ons altijd achterna (met honden)ze bellen waar zit je en ze komen,harstikke leuk
cor is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-06-05, 08:30   #40
Actief Lid

tonia's avatar

Nationaliteit:

Vorig jaar zijn wij voor de eerste keer naar Tsjechië geweest, en we waren allevier meteen helemaal verkocht. Mooie natuur, prachtige wandelingen uitgezet, lekker rustig alles, en heel aardige mensen. Ik vond het vooral zo leuk dat je veel mensen op straat ziet. We zijn tot nu toe vnl in Frankrijk op vakantie geweest (en daar gaan we zeker nog wel eens naar toe) en als je in dan in een plaatsje bent, vraag je je altijd een beetje af: waar zijn de mensen die hier wonen? alles ziet er zo verlaten uit, b.v. na het eten zag je in Výprachtice, waar we vorig jaar een huisje gehuurd hadden, gezinnen op straat wandelen, en vaak een lekkere zmrzlina eten. Want dat beviel ons ook erg goed, dat lekkere ijs (vooral onze jongste, die helemaal gek is van ijs).
Kortom: over ruim 7 weken zitten we weer in Tsjechië, deze keer in de buurt van Nove Mesto nad Metuji. En het zal zeker niet de laatste keer zijn. Enne ... misschien komt die wintersportvakantie er toch nog eens van.
groetjes,
Tonia
tonia is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Forumnavigatie

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.2.0 - RSS Feed