het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 07-04-08, 15:10   #11
Actief Lid

Noelle's avatar

Nationaliteit:
ahum....
Met z'n 2en zijn deze huisjes denk ik wel wat groot

Sorry dacht ik later pas aan....
Noelle is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-04-08, 15:29   #12
Super Lid

noekie14's avatar

Nationaliteit:
met 2 personen kan je misschien beter een appartement huren of naar een hotel gaan. maar zuid bohemen is prachtig en zeker ook in mei.
noekie14 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-04-08, 08:17   #13
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Een huisje klinkt erg groot (en is het soms ook, zie ik) maar een vrijstaand huisje zou wel erg lekker zijn. Tuin eromheen met bbq, weids uitzicht, heerlijk!

Heb rond gekeken voor appartementen maar die zijn eigenlijk altijd duurder. En aangezien wij in een appartement wonen is een huis met tuin een welkome afwisseling tijdens de vakantie
Momotje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-04-08, 13:20   #14
Lid

Jeleuw's avatar

Nationaliteit:
Ik ken ook alleen maar het Reuzengebergte (Vrchlabí en omgeving) maar dat vind ik persoonlijk wel een aanrader! In de omgeving van Vrchlabí kan je ontzettend mooi wandelen en fietsen, Spindleruv Mlýn zit in de buurt, van daaruit kan je een mooie en onvergetelijke tocht naar het ontspringen van de Labe (Pramen Labe) maken en een bezoekje aan de Adrspach Rocks zou ik zeker niet overslaan. Wij logeren altijd in een pension. Eigenlijk een oude boerderij waar 3 huisjes in zitten. Een 4-persoons, een 8-persoons en een 11-persoons huisje. Voor jullie zal het 4-persoons huisje ideaal zijn. Wij hebben 2 zomers geleden heerlijk met de beheerders van het pension gebarbecued, heel gezellig! www.pension21.cz
Jeleuw is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-04-08, 15:01   #15
Super Lid

noekie14's avatar

Nationaliteit:
maar eigenlijk is gewoon heel tsjechie mooi
noekie14 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-04-08, 18:01   #16
Moderator

Arno's avatar

Nationaliteit:
Gelukkig zijn er huisjes genoeg te huur in Tsjechië, dus dat kan nog een hele zoektocht worden.
Arno is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-04-08, 11:08   #17
Volwaardig Lid

Nationaliteit:
Wij huren ook altijd een huisje voor ons tweetjes en onze hondjes.
Wij houden ook van de rust en voor ons is de luxe van het huisje onderschikt belangrijk aan de ligging en het uitzicht.
Een prachtig huisje dat we eens gehuurd hebben was ook bij happy home , nl RG-823. Je kan dit opzoeken op de site. Het is gelegen in Het Tsjechisch paradijs, niet zover van Turnov. Het was onze eerste kennismaking met Tsjechie en in mei vertrekken wij nu voor de zesde keer! Dus het is ons meegevallen he!
Dit huisje is magnifiek gelegen, niet te veel luxe maar toch alles wat je nodig hebt. (koken doe je eigenlijk niet veel omdat het gezelliger en heel goedkoop is om te gaan eten) Qua uitzicht is het een prachthuisje : mooie tuin, rustig gelegen en een prachtig meer voor je deur. Je bent niet zover van het hogere Reuzengebergte, je hebt een paar mooie kastelen om te bezoeken in de buurt.... het is een goed begin om je hart te verliezen aan dit land.
Natuurlijk of je nog veel keuze gaat hebben....het wordt al laat om te bestellen he...
chantal is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-04-08, 20:31   #18
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Wat een reacties weer, erg leuk!!

Zeer waarschijnlijk beslissen we op donderdag 24 april of de vakantie gaat lukken en vertrekken we 26 april. Wil nu een aantal huisje op het oog houden en dan dus 24 april bellen/mailen of ze nog vrij zijn. Komt vast wel goed.

Twijfel nog wel tussen reuzengebergte en Zuid Bohemen. Maar denk dat het reuzengebergte wordt en dat we zuid bohemen een keer in de zomer met de tent gaan doen.
Momotje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 13-04-08, 16:48   #19
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Citaat:
Momotje schreef:
Bericht bekijken
Een huisje klinkt erg groot (en is het soms ook, zie ik) maar een vrijstaand huisje zou wel erg lekker zijn. Tuin eromheen met bbq, weids uitzicht, heerlijk!

Heb rond gekeken voor appartementen maar die zijn eigenlijk altijd duurder. En aangezien wij in een appartement wonen is een huis met tuin een welkome afwisseling tijdens de vakantie
Hallo Momotje
Hebben jullie al wat gevonden?Ik heb misschien een heel leuk aanbod voor je,wij wilden zelf 26 april voor 2 weken afreizen naar Tsjechië maar door familie omstandigheden,gaat dat helaas niet door dus als jullie belangstelling hebben mail me maar
janta is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-04-08, 12:26   #20
Volwaardig Lid

Fam. Veen's avatar

Nationaliteit:
Wij hebben van 1994 t/m 1999 huisjes gehuurd via Happy home , alle keren reuze goed bevallen!
Kan nu alleen nog maar beter zijn toch?
Fam. Veen is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels