het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 30-10-07, 19:02   #11
Super Lid

noekie14's avatar

Nationaliteit:
tsjechisch zwitserland is ook leuk wel beetje toeristich maar op sommige plekken niet is vlakbij de grens ongeveer 800 km rijden. het zit vlakbij dresden.
noekie14 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-10-07, 19:10   #12
Nieuw Lid

jcrd's avatar

Nationaliteit:
Hoi Noeki, ook bedankt voor je reaktie.. ben blij met alle reakties... ben al druk aan het zoeken naar een leuk vakantiehuisje (liefst met zwembad maar die zijn er best veel)in een rustige omgeving met veel bosomgeving!
jcrd is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-10-07, 19:49   #13
Nieuw Lid

charlie.v's avatar

Nationaliteit:
de suppermarkten in Tsjechië zijn vindt ik bijna allemaal gewoon goed en groot. ze hebbe in Tsjechië ook de penny en lidle in sommige steden of dorpen.
de tesco is een helle grote supper markt die volgens mij in alle grote steden zit in Tsjechië ook de hypenova zit in veel grote steden.
het eten dat ze in de suppermarkten verkopen is gewoon van goede kwaliteit. wij hebben ook in kleinere dorpjes dorpssupermarkten uitgeprobeert en ook het eten dat ze daar verkopen is helemaal niks mis mee. het reuzengebergte is een erg mooi gebied, maar volgens mij is in elk gebied in Tsjechië wel iets moois te vinden veel succes met jullie zoektocht
groetjes, charlotte
charlie.v is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-10-07, 20:21   #14
Volwaardig Lid

CZ fan's avatar

Wij promoten een vakantiewoning van tsjechische vrienden. Deze vakantiewoning staat midden in een beschermd natuurgebied in het bos aan een kabbelend beekje in het Reuzengebergte. Grote tuin met kampvuurplaats en zwembad. Mail anders even voor meer informatie en foto's.
CZ fan is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-10-07, 20:36   #15
Super Lid

Maria's avatar

Als ze een internetsite hebben zou ik 'm in je profiel zetten, als ik jou was...
Maria is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-11-07, 18:34   #16
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Kijk eens naar http://www.tsjechie.net/board/f15/on...gte-15350.html voor wat ervaringen, afgelopen zomer waren wij voor het eerst op vakantie in Tsjechië.

Laatst aangepast door dolfbutselaar; 02-11-07 om 21:48.
dolfbutselaar is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-11-07, 19:32   #17
Nieuw Lid

jcrd's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
CZ fan schreef:
Bericht bekijken
Wij promoten een vakantiewoning van tsjechische vrienden. Deze vakantiewoning staat midden in een beschermd natuurgebied in het bos aan een kabbelend beekje in het Reuzengebergte. Grote tuin met kampvuurplaats en zwembad. Mail anders even voor meer informatie en foto's.
zou je mij foto's willen sturen? E-mail adres is *****
Bedankt alvast!

Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 04-11-07 om 09:11.
Reden: E-mailadres verwijderd i.v.m. mogelijke privacyrisico's. Wissel dergelijke gegevens svp per PM uit. ;)
jcrd is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-11-07, 20:01   #18
Nieuw Lid

Beste,

als ik jullie wensen zo lees moeten jullie eens op onze website kijken, wij hebben hier vakantiehuis Hajnice opstaan. Dit huis huis ligt aan de rand van een bos met een prachtig uitzicht! In dit huis zijn ook huisdieren toegestaan. Onze website is www.TBvakanties.nl
susanne1 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-11-07, 22:06   #19
cor
Super Lid

Nationaliteit:
wat een prachtige en uitnodigende website!!!!

klasse!!!!
cor is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels