![]() |
|
|
#101 |
|
Gast
|
Vietnamese markt 2
Hallo
Er schijnt ook een Vietnamese markt te zijn in of in de buurt van Cheb. Dit moet een van de grootste van Tsjechie zijn. Kan iemand mij vertellen waar deze zit. Mike |
|
|
|
#102 |
|
Actief Lid
|
Potucky si grootste market in de kleijnste dorpje. Dat is bij Karlovy Vary.
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
VIP Lid
|
Potůčky ligt ten noorden van Karlovy Vary aan de duitse grens bij Johanngeorgenstadt.
Het is een gat van niks, het ligt aan het eind van de wereld, maar de markt is inderdaad gigagroot. Maar zeeeer veel van hetzelfde zoals op alle Vietnamese markten. Je komt er vanuit Karlovy Vary o.a. via Nejdek en Horní Blatná. Een leuk tripje door de bossen. Een mooie rit erheen gaat ook vanaf Boží Dar. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Lid
|
Net buiten Cheb in de richting van Waldsassen zit een hele grote vietnamese markt. Achter de interspar in Cheb zelf zit er ook eentje. Als je vanuit Cheb zelf omhoog rijd zie je de afslag naar de interspar. Een kleine 50 meter verder linksaf ga je de weg op naar waldsassen. Na ruim 1 km zie je links de markt liggen naast de benzinepomp. Succes
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Volwaardig Lid
|
schrale troost
Citaat:
Hopelijk weerhoud het je niet om volgende keer weer langs Petrovice te komen..of neem anders voor d zekerheid de snelweg.Gr Reg |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Wij hebben het met een groep ook wel meegemaakt; Gingen ook via Dresden langs de Asia-markt en ofschoon het vroeg in de ochtend was, was er één vietnamese verkoper al straalbezopen en agressief tegen mijn man. Resultaat: Nooit meer teruggekomen met onze busreizen. Ik vind het toch al troep dat ze verkopen, maar sinds we ons huis in Senohraby hebben duiken we in Benesov nog weleens een vietnamese winkel in: Meer aanbod, leuke prijzen en vriendelijk personeel!
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Actief Lid
|
agressieve vietnamees
Heb hetzelfde dit weekend ondervonden in Zelezna Ruda, ook hier waren vele stalletjes gesloten,Vrienden van ons wilden perse langs deze markten[ondanks onze waarschuwingen] en dat hebben ze geweten ook!!!ze hadden het nodige gekocht en liepen naar de parkeerplaats. Jonge vietnamezen vroegen in het duits of ze nog wat nodig hadden en begonnen ze al in het duits te beledigen.Vervolgens werden de tassen opengescheurd en de gekochte waar werd bekritiseerd.Ze kregen vervolgens een pak slaag .Ik had de auto inmiddels gestart en de vietnamezen aangetikt om onze vrienden te ontzetten,dit werkte.De volgende dag zijn we langs de diverse vietnameze stalletjes in Klatovy gegaan en hebben we hun laten zien dat ze teveel betaald hebben
|
|
|
|