![]() |
|
|
#11 |
|
Forum Freak
|
Ik denk het eigenlijk ook wel dat het langer lopen zal zijn voordat je vanaf de parkeerplaats in Hrensko tot onderaan de Brana bent, als je tenminste het geluk hebt dat je nog een parkeerplaats kunt vinden. En dan kun je boven uiteraard ook nog verder wandelen/klimmen. Maar je moet ook nog weer datzelfde stuk terug naar beneden. Een tripje van minimaal een halve dag. Maar het is zeker de moeite waard.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Super Lid
|
Ja en als je dan toch daar bent kun je ook nog met een bootje door de edmundsklam??
Maar ook daarvoor moet je zeker een halve dag uittrekken.De parkeerplaatsen zijn inderdaad vrij snel vol maar als je om 9 uur daar bent is het nog lekker rustig. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Dank jullie voor de antwoorden op dit moment.
Op zich is een bijzondere brug voor mij als civieltechnisch ingenieur natuurlijk wel mooi om te zien, en van wandelen houden we allemaal. Toch moet ik er nog wel even over nadenken. Na afloop van die halve dag wandelen moet ik namelijk ook nog de rit huiswaarts rijden, en ik ben ook de enige die rijdt (zonder onderling afwisselen). Het was bovendien niet echt de bedoeling om op de terugweg ergens te gaan overnachten, dus dit moet ik nog maar eens met m'n vrouw bespreken. Wel een idee wat ik in mijn achterhoofd hou, overigens. ![]() |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Super Lid
|
ik weet ook niet of je er als civiel ingeneur wel iets opschiet met die brug het is namelijk een natuurlijke brug.
en het is inderdaad voor de meeste te vermoeiend als je dan nog een hele rit naar nederland moet maken.Ik ben bang dat dan ook terezin te vermoeiend zal zijn een betere oplossing is.volgend jaar weer Tsjechië. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Legende
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Actief Lid
|
Terezin is voor velen zeker aan te raden maar met jonge kinderen
5-13 jaar zijn er leukere dingen te bezichtigen. Mij heeft het aangegrepen operatiekamer-ovens -kerkhof-cellen. Ik denk dierentuinbezoek-monkypark-rodelen-ect.dan leuker is. |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Super Lid
|
freddy,ben het er ook mee eens dat terezin altijd de moeite waard is maar wij hebben er toch zeker een halve dag rondgelopen en als je dan nog helemaal naar nederland wilt rijden denk ik dat er nog wel andere alternatieve zijn te bedenken.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Moderator
|
Ik denk dat het zinloos is om in dit topic complete dagtochten te gaan bedenken. Daar vraagt aswnl helemaal niet om toch?
![]() Aswnl zoekt volgens mij alleen maar iets moois/leuks/bijzonders als tussenstop tijdens de terugreis naar huis. |
|
|
|