|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Nieuw Lid
|
In de buurt van Turnov zijn een paar burchten. Er zijn buiten Turnov mooie wandelingen te maken. Koop een wandelkaart in een boekenwinkel of bij de toeristsche informatie. Naar Praag: met de auto naar een van de grote parkeerplaatsen buiten Praag en verder met de metro.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Actief Lid
|
En nog 3 nachten naar Pension Rianka
We gaan 3 nachten naar Pension Rianka in Kobyly Vlak bij Turnov (via een forumlid). Het is dat mijn broer en schoonzusje niet langer op vakantie willen, anders hadden we ook hier langer willen blijven. Ook dit gebied is voor ons vrij onbekend.
Jullie hebben vast wel leuke tips voor mij ![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Super Lid
|
Natuurlijk mag je Cesky Raj niet overslaan.
Mocht het niet zulk goed weer zijn heb je in Liberec Babylon, waar je onder andere 'n groot zwemparadijs hebt. Ook de dierentuin in Dvur Kralove moet heel erg mooi zijn. En doe dan niet net als wij. Als je voor de poort staat denken dat het niets is, want ik heb er al heel wat prachtige fotos van gezien, en heb nog steeds spijt dat wij er niet naar binnen zijn gegaan.
|
|
|
|
#14 |
|
Actief Lid
|
De dierentuin in Liberec is ook beslist de moeite waard.
|
|
|
|
#15 |
|
VIP Lid
|
cesky raj is harstikke mooi. daar moet je zeker heen gaan.
|
|
|
|
#16 |
|
Actief Lid
|
Cesky Raj is zeker schitterend! Dat mag inderdaad niet ontbreken, maar je moet wel veel klimmen en klauteren.
|
|
|
|
#17 |
|
Actief Lid
|
Ja dat klimmen en klauteren had ik al zo'n idee van. Eens kijken of me dat gaat lukken
Maar ga het zeker proberen, ben al extra aan het trainen in de sportschool nee, niet met klimmen en klauteren ![]()
|
|
|
#18 |
|
Super Lid
|
Oja dat is waar, had even geen rekening gehouden met je knieen.
Ik weet nog wel dat ik het behoorlijk vermoeiend vond en het is inderdaad best wat klimmen. Het vervelende is dat waar wij zijn geweest je maar een kant op kon, ook omdat het er vrij smal was, maar misschien dat er hier iemand weet of er ook routes zijn dat je gewoon op en neer kunt zodat je om kunt keren als het te zwaar wordt.
|
|
|
|
#19 |
|
Actief Lid
|
We hebben ook een keer de lange Adrspach route gelopen.
Was toen ook veel klimmen (wel trapjes e.d). Die route was behoorlijk zwaar voor mij, maar met veel rusten tussen door ging dat nog best wel. (kon daarna geen trap meer zien, maaja zeker de moeite waard) Dus als het daar mee te vergelijken is dan zou ik het wel proberen ![]()
|
|
|
#20 |
|
Super Lid
|
Ik weet niet of het daarmee te vergelijken is, daar zijn wij nog nooit geweest.
Ik vroeg net wel effe aan Marcel of hij wist of je in Cesky Raj ook op en neer mocht lopen zodat je als je moe bent om kunt draaien. Hij wist niet precies waar ik het over had, tot ik zei, je weet wel daar met die rotsen, toen ik zo moe was dat ik er chagerijnig van werd. Toen wist ie meteen weer waar ik het over had. Hij dacht trouwens wel dat het ook mogelijk was om van twee kanten de route te lopen dus is het ook mogelijk om om te keren als het niet meer lukt (had ik dat toen ook maar gedaan). ![]()
|
|