|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#31 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Moderator
|
Ik ben ooit eens op een camping vol Engelsen beland. Kamperen meteen daarna afgezworen! Maar ja, sommige NL'ers kunnen er ook wat van als de consumpties lekker goedkoop zijn helaas
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Legende
|
na slechts een vakantie van 2 weken in tsjechie, hebben wij besloten om er een huisje te kopen (adelaarsgebergte).
in veel gebieden op wereld is het nu de laatste tijd en helaas ook wel de komende jaren een puinhoop: ziektes, onrust, terroristen. dan is tsjechie een mooi en rust-verantwoord alternatief. en nog om de hoek ook !! marcel
|
|
|
|
#35 | |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Legende
|
tja, als polen en tsjechie mot krijgen, zit ik mooi verkeerd met mijn huisje.
natuurlijk weet ik dat je van geen enkele plek in de wereld kan zeggen dat het daar goed is en goed blijft ... je kan het alleen maar wensen en hopen. marcel
|
|
|
|
#37 | ||
|
Moderator
|
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#38 |
|
Moderator
|
Aan de outfit van die Tsjechische honkballers kan je toch wel zien dat het land nog ietsje achterloopt hoor...
![]()
|
|
|
#39 |
|
Volwaardig Lid
|
als je in tsjechie dingen tegenkomt die je hier niet ziet wil dat zeggen dat het slechter is.
ik vindt het elke keer weer spannend wat we voor vreemds tegen komen. een boer die appels plukt met een hark met een zak eraan, en als we staante kijken ons allemaal een (zeer zure) appel geeft. voertuigen die je hier niet meer ziet. woningbouw waarvn je staat te kijken dat is toch mooi aan een land. en veilig....... tja dat is elk land wel en niet groetjes mima |
|
|
|
|
|