![]() |
|
|
#84 |
|
Pivonist
|
Re: Top 100 bezienswaardigheden CZ
Hé Arno je bent toch wel eerst met het de bootjes door de kloof gevaren anders heb je iets gemist!!
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Website najdes tady |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Legende
|
Ik zou het niet meer gevonden hebben, het ziet er echt iets prachtig uit. Ook de foto's op de pagina van de opbouw van het zwembad en de aanleg van het strand, en de volledige uitleg met het zomerprogramma. Hier alvast iets meer:
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Nieuw Lid
|
Wij willen graag naar "Punkva Caves" grotten en iemand hier zei dat je simpel met een email kon reserveren vanuit Nederland maar nou kan ik nergen die link meer vinden kan ik die asjeblieft nog een x krijgen dan probeer ik te reserveren.
vriendelijk bedankt |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Forum Freak
|
Jarina,
Je moet er inderdaad reserveren, want er varen maar een beperkt aantal bootjes, dus vol = vol Ik heb even voor je via de zoekfunctie op het forum gezocht op "Punkva" en o.a. de volgende topic gevonden. En ook hier staat ook een leuk verhaal. groetjes en een heel prettige vakantie Jeanne |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Berichten van gasten...
|
Dat was indedaad het juiste adres.
Tip: print de mail die je terug krijgt uit en neem deze mee op vakantie. (uitgaande van het feit dat het je lukt een reservering te krijgen) sucses ![]() |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Nieuw Lid
|
Top 100 Bezienswaardigheden in Tsjechië?
hi,
ik had graag van zoveel mogelijk mensen een top 3 van dingen die je moet gedaan/gezien hebben in de zuid bohemen, oost bohemen en reuzengebergte. ik hoop dat jullie me nieuwschierig krijgen! |
|
|
|