![]() |
|
|
#94 |
|
Super Lid
|
een top 10 maken is te moeilijk voor tsjchie, bijna alles is er mooi, de natuur( adrspach, reuzengebergte,meren, klet) de oude steden ( cesky krumlov, praag) kastelen( karlstein, hluboka) en nog veel meer op op te noemen.
![]() |
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Nieuw Lid
|
Wauw! En ik maar denken dat het moeilijk was om de mooiste plekjes in Tsjechië overzichtelijk op m'n scherm te toveren
![]() Ik heb een vermoeden dat ik hier een dagje zoet ga zijn met het betere copy-paste werk. En mijn kleine teen-gevoel zegt me dat ik nog lang ga vloeken op onze beperkte tijd van maar 12 dagen... Alleszins: toffe webstek!!! ![]() Is dit de plek om te informeren naar de mooiste wandel/klim-routes in Tsjechië? Ik lees enorm veel over het reuzengebergte enzo. Is het aan te raden met tent en rugzak? (uiteraard vertrekkende vanop een camping) Allerhande tips zijn welkom! Mijn vriendin en ik vertrekken op 12 juli naar Tsjechië. Uiteraard staat Praag op nummer 1! Nadien willen we graag Theresienstad bezoeken, maar verder staat er nog niks op 't programma. Avontuurlijke tips worden ook zeker op applaus onthaald. Alvast bedankt voor de reacties! Groetjes Bart |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Nieuw Lid
|
Op de eerste plaats wel ik ff kwijt dat ik ontzettend blij ben dat ik deze site heb gevonden, ik kom al 12 jaar in Tsjechie en voornamelijk in Praag maar kom er echt niet uitgekeken.Vreemd is wel dat ik nergens in deze aanbevelingen iets lees over Moravia waar ik nogal wat vrienden heb wonen en dan speciaal in bruntal, de omgeving daar is zo schitterend dat ik daar een hee avond over zou kunnen vertellen de natuur en de lucht is daar zo ongerept als je 10 minuten buiten een woonplaats bet dat je gelijk in een andere wereld lijkt te zijn.Geweldig gewoon ik zal er nog vele malen komen dat is zeker! Echt een aanrader voor ieder die ongerepte natuur wil zien.
|
|
|
|