|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Nieuw Lid
|
We gaan in totaal zes dagen, waarvan waarschijnlijk 2 misschien 3 dagen Praag. Het opsplitsen van de groep waren we al van plan omdat het ons niet haalbaar lijkt om met 100 mensen ergens tegelijk toe te komen. We zouden een soort doorschuifsysteem moeten maken: de ene dag doet een groep iets in de voormiddag, een andere groep doet hetzelfde in de namiddag of zellfs op een andere dag... Voor wat betreft het sportief deel zijn we ook nog op zoek naar ideeën..
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
VIP Lid
|
in het reuzengebergte zijn veel dingen te doen. onder andere steppen, klimmen, abseilen. ga anders kanoen. of in zuid bohemen of op de berounka.
|
|
|
|
#13 |
|
Nieuw Lid
|
Geweldig om met jonge mensen de asia markt in Praag te bezoeken. Zogenaamde merkartikelen kopen tegen inkoopprijzen. Wel even de afding regels bijbrengen. veel plezier en goede ontdekkingstocht toegewenst.
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Moderator
|
En vooral oppassen dat namaakspullen tegenwoordig erg popi zijn bij de douane. Kan je een leuke boete en in beslagname opleveren als je pech hebt.
![]()
|
|
|
#15 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Maak met de groep samen een plan voor één dag De andere groepen ook, maar een ander thema. Musea, kasteel, winkelen, varen, cultureel, etc. Laat ze uitzoeken wie er dezelfde interesse`s heeft. De start plaats en tijd, de route, en waar gaan we om 12.00 uur eten. Je geeft ze een bedrag per persoon mee. Het telefoonnummer van de begeleider kan handig zijn. En een ieder heeft het naar de zin. Ga zelf op een terras zitten in de zon of maak je eigen route. Je weet waar ze zijn en je kunt het controleren. Je spreekt een eindtijd af, en als de groep kan plannen en organiseren heb je het geheel weer compleet. Ze hebben voldoende motivatie om HUN route uit te proberen. Kleine dingen hou je toch.
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Lid
|
Citaat:
Mocht je meer willen weten, stuur me een p.m dan kan ik haar naam/adres en telefoonnr. geven. Groetjes, Mary |
|
|
|
|