![]() |
|
|
#21 |
|
VIP Lid
|
Normaal gesproken weten de liftmedewerkers hoeveel mensen en stoeltjes er bezet zijn. De lift draait een half uur om in te stappen, daarna zal hij door blijven draaien tot iedereen weer is uitgestapt. De medewerkers beneden hebben contact met de mensen boven.
Er kan natuurlijk wel eens iets mis gaan. Je moet dan een half uurtje in het stoeltje doorbrengen. Of het moet toevallig de laatste rit zijn. Dan kan een mobieltje redding brengen. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Super Lid
|
ja ik denk dat ze kijken of iedereen is uitgestapt en dan stoppen.
ze laten je echt niet half uur in het stoeltje zitten. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Forum Freak
|
Jan, plaag Rika niet zo, straks durft ze niet meer in die lift!!
Wees maar niet bang hoor Rika, boven en beneden hebben contact en het komt echt allemaal goed!! ![]() |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Actief Lid
|
Die rodelbaan is erg leuk maar ook het monkeypark is leuk om eens te proberen. Het Aquapark hebben wij ook al diverse keren bezocht, gewoon lekker even bijkomen in het warme water, in de wildwaterbaan en in de bubbelbaden.
Het maakt niet uit of je groot of klein bent dit soort dingen is Altijd leuk. Wij logeren altijd in Javornik (Niet zover van Spindleruv af) en hebben al erg veel leuke dingen gedaan. Kijk maar eens op onze website onder activiteiten. Oja, een keer een Quad rit maken is ook HEEEEEEEEEEEEEL GAAAAAF. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Actief Lid
|
hallo
wijn zijn vorig jaar naar cerny dul geweest vlakbij vrchlabi we hebben toen bj yellow point geloof ik hoor! een tocht gedaan op een quart echt mega gaaf en de prijs valt wel mee het gebouw van yellow point zit midden in spinlemelyn of hoe je het maar schrijft. je kan met 2 man op de qaurt en je mag alleen rijden als je een auto rijbewijs hebt. ik zat achterop en heb echt heel erg genoten van de tocht 1 tip doe de jas aan die je aangeboden krijgt hij lijkt veel te warm,maar eenmaal onderweg bn je blij dat je hem aan hebt gedaan. tip 2 ga eens eten in restaurant tibo deze vind je als je via vrchlabi naar cerny dul rijdt de bordjes volgen dan ga je links af van vrchlabi gezien net voorbij het hotel aan de linker hand. die weg blijf je volgen en zie je van zelf een bordje van restaurant tibor. personeel spreekt goed nederlands en je kan er goed eten gril gerechten,pizza,steak en ook gewoon eten verder zijn wij naar de waterval geweest in harrachov erg mooi en zeker de mooite waard. en niet te vergeten de grotten in bozkov eindje rijden maar de rondleiding is ook in het nederlands echt heel mooi veel plezier |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Actief Lid
|
De nederlandse rondleiding in Bozkov heb ik NIET meegemaakt, een tsjechieche gids met een casetterecorder en een duits bandje was alles wat ze konden bieden. Toch was het wel HEEEEEL leuk en zeker een aanrader. (verslag inclusief foto's op de website
sorry ik val af en toe in herhaling )Die tocht op de Quad is ook erg leuk en is ook in Janske Lazne te regelen . (Het is Spindleruv Mlyn Mulder )Tibor was erg lekker maar er zijn veel meer leuke restaurantjes in de buurt. Ook deze hebben we verzameld op onze website ( met onze eigen ervaringen en leuke foto's van onze gerechtjes) Tja er is zooooooo veel te doen dat ook wij weer terug moeten van de zomer want we hebben nog lang niet alles gedaan. ik wil nog.....kanoen, in een vliegtuigje het reuzengebergte bekijken...... ![]() |
|
|
|
|
|
#29 |
|
VIP Lid
|
Dank je Freddy voor de info.
Wij zitten van de zomer in Vrchlabi en dan is het toch wel een stukje rijden daar naar toe. De routes zijn wel bijzonder leuk althans ik heb er hele leuke bij gezien. Moet ik eens over nadenken. |
|
|
|