![]() |
|
|
#12 |
|
Nieuw Lid
|
Vorig jaar met de kids ( toen 5,7 en 9 jaar ) ook naar toe geweest.
De oudste mocht alleen in de bob, de andere twee bij ons. Ze waren er helemaal weg van. De middelste riep halverwege de rit ,papa mijn oogballen vallen er bijna uit, we zijn zeker 10x naar beneden gedenderd. Dit jaar zitten we in de buurt van Turnov, maar een daagje bobben is door de kinderen al beklonken. TIP: zorg dat je niet achter angsthazen komt te zitten, want dan duurt je ritje wel erg lang. |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Bovenstaande klopt, er zit een hendel op het sleetje waarmee je de snelheid kan aanpassen... Het wordt pas echt leuk als je van de hendel afblijft ![]() |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Actief Lid
|
Skiliften Spindleruv Mlyn in de zomer
Ik ben vorig jaar aan het zoeken geweest naar Skilift(en) in Spindleruv Mlyn, maar ik heb er geen werkende kunnen vinden. Dit jaar wil ik een nieuwe poging doen. Kan iemand mij vertellen waar ik nu in Spindleruv Mlyn moet zijn om met de lift(en) naar boven te kunnen?
Bedankt alvast voor jullie reakties. Groeten, Aad |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Super Lid
|
je moet zijn bij de lift bij medvedin. of svaty petr
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Actief Lid
|
Bedankt Noeki,
Ik kwam ook op het lumineuze idee om even wat te "googelen", vond een mail adres van de plaatselijke VVV, binnen een kwartier antwoord met dezelfde namen als die jij opgeeft. Leuk he. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Super Lid
|
ok, volgens mij gaan alleen de liften niet nonstop. ze gaan volgens mij elk half uur ofzo.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Legende
|
Hier staat de uurregeling vanaf 16 mei. Aad zal deze waarschijnlijk ook reeds gevonden hebben met zijn googlen. skiareal.cz
|
|
|
|