![]() |
|
|
#21 |
|
Actief Lid
|
Ja sorry Macek
Maar er komt een tijd dat jouw diensten beter gaan vallen, en dan kan je en de meetings in Amsterdam bij gaan wonen en de feesten hier in de omgeving. Alhoewel ik kan me het laatste feest in Trutnov herinneren waar jij niet bent opgedoken en toch zat je in jouw mooie paleisje.... ![]() |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Pivonist
|
Ja, ik zat toen opgezadelt met een gezelschap dat bierdrinken vervloekt, zweer bij deze dat dat maar éénmalig is.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Actief Lid
|
Die hadden je BOB kunnen wezen..
Maar het is U vergeven ![]() |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Leuk hoor Ab om het verslag zo te lezen incl. foto's.
![]() |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Actief Lid
|
Ja maar Sas, dat heeft Esthertje geschreven en gemaakt hoor.
Ere wie ere toekomt ![]() |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Oeps dom dom dom
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Legende
|
Maar geen Els en Johan gezien !
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Forum Freak
|
Nee Freddy, wij ook niet
![]() |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Actief Lid
|
Ook maar even een reaktie van mij. Ik vond de sfeer geweldig.
Jammer dat we Els niet tegen gekomen zijn,maar wel nog coosnaampje. Ik had bovendien een goede BOB uitgezocht,dus hoefde niet tevoet terug want dat bier kan ik niet voorbij laten gaan. Mijn reisgezel heeft het ook naar haar zin gehad en wil beslist nog een keer terug maar met auto vond ze het tever. Wij hebben een fijne vakantie gehad,ik maak er later nog wel een verslagje van. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Actief Lid
|
Hallo Allemaal,
We zijn vandaag thuis gekomen, helaas zijn we niet op het feest in Svoboda geweest. We zijn donderdag's avond 14 sept. aangekomen en op vrijdag stond er al iemand bij ons om te vertellen dat er op zaterdag een jeu de boule toernooi was in Lanov en aangezien Johan en zijn vrienden fanatieke boulers zijn stonden ze op zaterdag om 10 uur op het veld tegenover het pension van Jan Nijdam.Was ook erg gezellig.We zijn ook naar het ijshocky geweest in Vrhclabi geweldig wat een sfeer. groetjes Els |
|
|
|