![]() |
|
|
#31 |
|
VIP Lid
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
VIP Lid
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
VIP Lid
|
Helemaal top.
Precies waar ik naar op zoek was. PS moet toch eens leren googelen :-) Nog even een aanvullend vraagje: Die prijslijst is niet in het engels te krijgen: Is die prijs per persoon of per vliegtuig? het lijkt me per vliegtuig anders is het wel heeeeel erg prijzig Laatst aangepast door feertje22; 01-06-08 om 22:49. Reden: aanvullend vraagje |
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Het is erg leuk heb ik horen zeggen en ik ben in mei al even wezen kijken. Helaas krijg ik man lief niet in zo'n klein vliegtuigje maar waarschijnlijk gaat Alberto van de zomer met me mee. jullie horen wel hoe het geweest is. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
Trouwens je kunt ook rondvluchten doen vanuit Dvur Kralove http://www.akdk.cz/view.php?cisloclanku=2008010001 |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
VIP Lid
|
Keuze genoeg zie ik.
Iemand ervaringen met reserveren? Het mooiste zou zijn als je s'morgens de tent uit komt rollen, je ziet dat het weer schiterend is en je besluit op dat moment dat vandaag een goede dag is om eens een vluchtje te maken. Kost best wel wat en dan moet je niet met snertweer gaan vind ik Dat zou zonde zijn van je geld. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
VIP Lid
|
Bedankt Els, daar heb ik wat aan.
Wij gaan ook naar Vrchlabi (vejsplachy) Nog een tip voor een bepaalde route ( of juist niet)? Wij houden heel erg van alles wat met bergen te maken heeft dus het zal wel richting reuzengebergte worden. Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 05-06-08 om 20:59. Reden: tikfout gevonden |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Actief Lid
|
Ik dacht ook eens gehoord te hebben dat je er zo naar toe kunt, maar voor de zekerheid ging ik in 1 van je eerste dagen eventje langs om te informeren hoe het precies werkt.
Inderdaad heb je wel mooi helderweer nodig voor zo iets. Volgens mij vliegen ze een vaste route over het reuzengebergte. Maar zeker weten doe ik het niet. Als je geweest bent laat je dan even weten ?? |
|
|
|