![]() |
|
|
#22 |
|
Volwaardig Lid
|
Op http://www.aeroklub.cz staan alle vliegvelden wel. Wij hebben altijd zweefvliegkampjes in Usti Nad Orlici.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Lid
|
ik heb gekeken op de site, maar helaas kun je de info alleen in het Tsjechisch lezen (klikken op engelse vlag of URL veranderen in ../en/... werkt niet (?!).
Voor zover ik Tsjechisch begrijp beteken volgens mij; "CENÍK – VYHLÍDKOVÉ LETY" rondvluchten of zo, en dan is CZK 2300 (met de huidige koers van CZK 100 = Eur 3,56) nog altijd Eur 81.87....... niet echt goedkoop meer voor 20 minuten vliegen, als je met 2 personen effe een rondvluchtje wil maken. Zijn er misschien plaatsen in omgeving Reuzengebergte, waar je goedkoper kan vliegen ? Prodigy72 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nieuw Lid
|
Hey! Wij gaan deze zomer naar Svoboda en ,na wat snuffelwerk op dit forum over wat er te doen is in de omgeving,kom ik iets tegen over vliegen! Heb ik nog nooit gedaan dus lijkt me errug leuk.Maarrr...deze info is van 2006.Heeft iemand wat recentere informatie? Andere tips over 'must do' dingen zijn natuurlijk ook hartelijk welkom!! Alvast bedankt!
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Super Lid
|
Het vliegveld is er nog steeds. Rondvluchten ook, alleen de prijzen zullen iets zijn gewijzigd.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Legende
|
In de folder staat dat er dagelijks gevlogen wordt van 9h00 tot 18h00 met vliegtuigen van 1, 3 of 4 personen. Verdere informatie te verkrijgen aan de kassa of in het bureau van de vliegschool.
Dus even langslopen en volgens de weersvooruitzichten plannen. |
|
|
|