![]() |
|
|
#11 |
|
Legende
|
bron : Earth Times
http://www.earthtimes.org/articles/show/50494.html de bevalling van de 35 jarige gorilla Kamba is uitgelopen op een tragedie. tijdens de bevalling scheurde Kamba de navelstreng in tweeen, waardoor het halfgeboren gorillaatje zonder toevoer van zuurstofrijk bloed kwam te zitten. in feite is de baby dus gestikt. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Hebben die gorilla's daar mee ingestemd?
Ik bedoel met die Big Brother- toestand. Sneu van de baby-gorilla, maar hebben mensen nou live gezien dat het beestje dood werd geboren? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Actief Lid
|
De bevaling is niet voortgezet. Na aantal uren tevergeefs persen kon Kamba haar dode baby niet baren. Zij was naar het ziekenhuis gebracht en haar dood kind was daar zonder kameras er bij onder narcose uitgehaald. Zij is gisteren avond al bij gekomen terug in haar verbleif in dierentuin en het gaat goed met haar. Het was haar eerste zwangerschap, dus wij hopen dat het volgende keer beter afloopt.
Rena |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Forum Freak
|
Pfff wat een verhaal, ik schrok ook al toen ik het las, van dat zal toch niet uitgezonden zijn.... maar niet dus. Nou heel fijn dat het met mamma goed gaat en nu maar hopen dat het in de toekomst beter zal gaan.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Actief Lid
|
Ja, het is jammer. Die uizending was bedoeld om iedereen laten meegenieten aan een blije gebeurtenis en niemand verwachte dat het zo gaat lopen.
Jij bent Estertje zelf een verse moeder en ik kan me voorstellen wat zo een gebeurtenis met jouw doet. Het was bijzonder hoe alle andere gorilas met haar meeleefden. Rena |
|
|
|