![]() |
|
|
#133 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
En moet zeggen, het was prachtig. Ook mijn vriendin en aanstaande schoonmoeder vond het prachtig om naar te kijken en te luisteren, nu kunnen wij er weer helemaal van genieten van de muziek en de show. Want ik kon de internetsite niet vinden. Groetjes van, Patrick uit Waalwijk. |
|
|
|
|
|
|
#134 | |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
Ligt eigenlijk nét buiten het supertoeristische centrum, terwijl dit nog wel degelijk centrum te noemen is. Hier in de buurt ook leuke betaalbare restaurantjes. |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Wat te doen in Praha 10?
Beste forumleden,
Komende maand ga ik met mijn vriendin een 3-tal dagen naar Praag toe, omdat we daar hele goede verhalen over gehoord hebben. We hebben er dan ook erg veel zin in... Ook heb ik met hulp van dit forum mijn planning voor 90 procent kunnen uitstippelen. Ik zit echter nog met enkele vragen. Ons hotel ligt in Praag 10 en aangezien we pas rond 20.00 inchecken in het hotel willen we ipv het centrum iets leuks gaan doen in Praag 10. Allereerst willen we betaalbaar lekker gaan eten en ben ik via internet terecht gekomen bij Thai Restaurant Sawadi, heeft iemand ervaringen met dit restaurant? Daarna willen we natuurlijk ook nog ergens een biertje gaan drinken en we vroegen ons af of je in Praag 10 ook nog ergens leuk kan stappen. Verder zijn wij ontzettende (Engelse) muziekliefhebbers, maar zijn er in Praag ook cafe/pubs waar ze muziek draaien van The Beatles tot Britpop nu....? Dit waren mijn eerste vragen wat betreft Praag. Ik ben ervan overtuigd dat ik een geweldige (korte) tijd ga hebben. Hopenlijk met kundige hulp van jullie zijde!!! |
|
|
|
|
|
#138 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Maar verder ben ik er redelijk uit hoor, met een reisgids en vele bruikbare reactie hier gaan wij 2 misschien wel 3 leuke dagen in Praag hebben, dat weet ik zeker. |
|
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Rena |
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Actief Lid
|
Bedankt voor het compliment, voor jouw ben ik de clown en voor Denuzzz ben ik Pino.
Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 13-07-08 om 12:38. Reden: Niet meer werkende link op verzoek van Patrick verwijderd. |
|
|
|