het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 08-07-08, 17:54   #131
Nieuw Lid

Nationaliteit:
allemaal al heel erg bedankt voor de reacties. de tips komen goed van pas en we zijn er een stuk wijzer van geworden.
Eargasmmm is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-07-08, 11:37   #132
Actief Lid

Patrick Kroon's avatar

Nationaliteit:
Graag Gedaan, Eargasmmm,

Van,
Patrick En Conchita Uit Waalwijk,

Nederland.
Patrick Kroon is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-07-08, 09:22   #133
Actief Lid

Patrick Kroon's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
jaap schreef:
Bericht bekijken
Bedankt voor deze site, want ik ben er ook heen geweest.
En moet zeggen, het was prachtig. Ook mijn vriendin en aanstaande schoonmoeder vond het prachtig om naar te kijken en te luisteren, nu kunnen wij er weer helemaal van genieten van de muziek en de show. Want ik kon de internetsite niet vinden.

Groetjes van,
Patrick uit Waalwijk.
Oud 11-07-08, 09:28   #134
VIP Lid

Nathalie L.'s avatar

Nationaliteit:
Citaat:
clowntje schreef:
Bericht bekijken
Waar ik nog geen antwoord op heb gelezen is een eventueel leuk hoteltje midden in Praag voor die ene nacht.

En zijn er tips voor een leuke tent om te gaan eten..... of een tentje dat je zegt DAAR hebben ze iets bijzonders of echt tsjechisch???
Betaalbaar en leuk hotel, vlakbij het Wenseclasplein (metrostation I.P. Pavlova): Pension Brezina: www.brezina.cz
Ligt eigenlijk nét buiten het supertoeristische centrum, terwijl dit nog wel degelijk centrum te noemen is. Hier in de buurt ook leuke betaalbare restaurantjes.
Nathalie L. is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-07-08, 13:32   #135
Actief Lid

Nationaliteit:
dank je wel nathalie ik ga er morgen even voor zitten om de website te bekijken. Moet je zoiets van te voren reserveren of zou je er zo heen kunnen gaan op de dag van aankomst?
clowntje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-07-08, 21:37   #136
Actief Lid

Patrick Kroon's avatar

Nationaliteit:
Leen eens wat boeken bij de bieb, want dat heb ik ook gedaan voordat ik op vakantie naar Praag ging,
Oud 12-07-08, 02:57   #137
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Wat te doen in Praha 10?

Beste forumleden,

Komende maand ga ik met mijn vriendin een 3-tal dagen naar Praag toe, omdat we daar hele goede verhalen over gehoord hebben. We hebben er dan ook erg veel zin in...

Ook heb ik met hulp van dit forum mijn planning voor 90 procent kunnen uitstippelen. Ik zit echter nog met enkele vragen.
Ons hotel ligt in Praag 10 en aangezien we pas rond 20.00 inchecken in het hotel willen we ipv het centrum iets leuks gaan doen in Praag 10. Allereerst willen we betaalbaar lekker gaan eten en ben ik via internet terecht gekomen bij Thai Restaurant Sawadi, heeft iemand ervaringen met dit restaurant?
Daarna willen we natuurlijk ook nog ergens een biertje gaan drinken en we vroegen ons af of je in Praag 10 ook nog ergens leuk kan stappen.

Verder zijn wij ontzettende (Engelse) muziekliefhebbers, maar zijn er in Praag ook cafe/pubs waar ze muziek draaien van The Beatles tot Britpop nu....?

Dit waren mijn eerste vragen wat betreft Praag. Ik ben ervan overtuigd dat ik een geweldige (korte) tijd ga hebben. Hopenlijk met kundige hulp van jullie zijde!!!
Supersonic is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 13-07-08, 10:07   #138
Actief Lid

Nationaliteit:
Citaat:
Patrick Kroon schreef:
Bericht bekijken
Leen eens wat boeken bij de bieb, want dat heb ik ook gedaan voordat ik op vakantie naar Praag ging,
Om een hotelletje te boeken?? een beetje rare reactie patrick, jij bent nu de

Maar verder ben ik er redelijk uit hoor, met een reisgids en vele bruikbare reactie hier gaan wij 2 misschien wel 3 leuke dagen in Praag hebben, dat weet ik zeker.
clowntje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 13-07-08, 10:22   #139
Actief Lid

Nationaliteit:
Citaat:
clowntje schreef:
Bericht bekijken
Moet je zoiets van te voren reserveren of zou je er zo heen kunnen gaan op de dag van aankomst?
Bij 50 kamers kan je grote kans hebben dat ze vrij zijn maar niet die voordeeligste. Het is beter van te voren reserveren of meer mogelijkheden achter de hand hebben anders ga je onnodig tijd verliesen.
Rena
Rena is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 13-07-08, 12:24   #140
Actief Lid

Patrick Kroon's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
clowntje schreef:
Bericht bekijken
Om een hotelletje te boeken?? een beetje rare reactie patrick, jij bent nu de
Bedankt voor het compliment, voor jouw ben ik de clown en voor Denuzzz ben ik Pino.

Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 13-07-08 om 12:38.
Reden: Niet meer werkende link op verzoek van Patrick verwijderd.
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels