![]() |
|
|
#112 | |
|
Legende
|
Citaat:
Een bezoek aan de zoo is een aanrader voor de kinderen. zoopraha.cz En er naar toe gaan met de boot is een aanrader paroplavba.cz Praha - Troja. Terug met de tram of combinatie tram/metro. Een bezoek aan Petrin met de funiculaire, Lanovka Petřín, en beklimming van het torentje met panorama op de stad. Verder bezoek aan het spiegelpaleis,Bludiště Petřín, ook op de Petrinheuvel. |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Super Lid
|
ja de petrin toren vind die vast wel leuk, en zowiezo de burcht met zijn wachters, en dan ook gelijk het gouden straatje, daar is ook nog een museumpje met iets over legers, vind die misschien ook wel leuk, je voelt je daar echt terug in de tijd.
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Nieuw Lid
|
Dit vond ik op een site van een reisorganisatie:
Niet te missen met kids
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Nieuw Lid
|
Wij zijn afgelopen meivakantie in het speelgoedmuseum in Praag geweest. Het precieze adres weet ik niet meer, we liepen er zo tegen aan toen we langs de st. Vitakathedraal liepen. Superleuk voor alle leeftijden!!
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Legende
|
Het adres is Jirská 6, maar dat is gewoon achter de St Vitus kathedraal. Het museum noemt "Muzeum hraček". Het is een privé museum en heeft geen website.
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Nieuw Lid
|
Freddy, ik heb even doorgeklikt op de site die jij aangaf en die ziet er geweldig uit! Help eens, kun je ter plekke een voorstelling bijwonen (afhankelijk van het tijdstip) of moet je reserveren?
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Legende
|
Je kunt er gewoon naar toe zolang je natuurlijk niet met een grote groep gaat. Maar even vooraf contact opnemen kan nooit kwaad. Zeker is zeker.
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Actief Lid
|
Minder groots maar beslist de moeite waard is een Black Velvet voorstelling in Praag.Wij hebben dat jaren geleden gedaan met de kinderen en die waren er helemaal weg van. Het adres weet ik niet maar in dat straatje zaten meer theatertjes. Misschien weet iemand anders op het forum dit?
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Legende
|
Citaat:
|