![]() |
|
|
#11 |
|
Nieuw Lid
|
deze had ik al gevonden van mapy.cz. Maar daar vind ik niet het straat adres. IK moet bij een autobazar, volgens mij is dit een garage in plana nad luznici rechts af.
Het adres is plana nad luznici 423. Postcode is cz-391 11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Legende
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nieuw Lid
|
Vasek je bent geweldig. Ik ben al een tijdje bezig om een route uit te stippelen maar deze verteld mij dat ik over Praag moet! Is dit wijs!
Ik woon zelf in Friesland, Nijbeets en routenet verteld mij dat ik via dresden, praag richting tabor moet om uiteindelijk in plana nad luznici te komen. Wat denk jij!? |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nieuw Lid
|
Wat te doen rond Plana nad Luznici
hallo iedreen,
wij gaan 28 juni met de auto naar plana nad luznici. geen idee wat het weer daar nu is, waar kan ik dat vinden? en, is er al eens iemand van jullie geweest? wij hebben 2 pubers van 14 mee, en ik hoop dat er voor hun ook wat te doen valt. kunnen wij daar met de euro betalen? zo niet waar kunnen wij dan het beste geld wisselen? een hoop vragen en hopelijk krijgen wij daar antwoord op. alvast bedankt. |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Legende
|
Citaat:
Geld wisselen moet je niet doen. Het eenvoudigste is ter plaatse pinnen. Lees meer hierover in volgend topic pinnen in Tsjechië |
|
|
|
|