![]() |
|
|
#11 | |
|
Legende
|
Citaat:
De stad Semily ligt in het voorgebergte van het westelijke gedeelte van het Reuzengebergte en Jizerské hory (het Jizera gebergte), bij de samenvloeiing van de rivieren Jizera en Oleška, aan de voet van de door legendes omklede berg Kozákov. Niet ver van Semily vandaan zijn de bergkammen en de toeristische centra van het Reuzengebergte en Jizerské gebergte. Vlakbij de stad bevindt zich de canyon van de Jizera rivier met het Rieger toeristische pad en de dolomietengrotten van Bozkov met een grotmeer. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
VIP Lid
|
ons huisje staat geloof ik geloof ik op de weg van de berg kozakov dus we zitten daar prachtig denk ik,kun je die rotsformatie's in de winter ook bezoeken of is dat te gevaarlijk(bijvoorbeeld omdat het glad kan zijn)
maar hartelijk dan voor je antwoord freddy ik krijg er steeds meer zin in helaas duurd het nog 4 maand voor we gaan groet rika |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
VIP Lid
|
Je had het over Komarov bij Semily. Dat ligt inderdaad niet In het Reuzengebergte, maar iets ten zuiden er van. Een heel mooi heuvelachtig gebied.
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
En deze streek loopt verder door Duitsland in en heet dan "Sächsische Schweiz" Kijk maar eens bij de "links" (staat bovenin de balk) bij de Regio-informatie / Noord Bohemen, want daar worden een aantal links naar dit Nationale Park genoemd. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Lid
|
Noord Bohemen
Dit jaar gaan we voor de derde keer naar Tsjechie. De afgelopen jaren zijn we in Zuid- en Centraal Bohemen geweest. We willen nu naar Noord Bohemen wie heeft er tips voor dit gebied. We houden van natuur en steden.
Bij voorbaat dank. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Super Lid
|
Hallo Valek, het zou misschien wel makelijk zijn als je even laat weten waar je precies naar toe gaat in noord bohemen,of verblijf je niet op een plek?
|
|
|
|