![]() |
|
|
#11 |
|
Volwaardig Lid
|
Wij hebben een goede ervaring met de camping Roznov die is gelegen op stapafstand van het stadje Roznov pod Radhostem.
E-mail: camp@applet.cz |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Forum Freak
|
Als je op het nieuwe deel kan staan is het heel goed.
Wij moesten op het oude deel staan, tegenwoordig is dat voor tenten, maar als het nieuwe deel vol is (twee grote groepen caravanners) dan sta je op het oude veld niet echt slecht. Doordat er heel erg veel huisjes zijn, die in de tijd dat wij er waren heel druk bezet werden door groepen schoolkinderen en festivalgangers, was het daar in de toiletten druk maar het werd heel behoorlijk schoongemaakt, tenminste op de vrouwenafdeling, volgens Jan was het herentoilet (vooral natuurlijk de pisbakken) vuil en het stonk er ontzettend (soms drinken Tsjechische mannen namelijk wel eens iets te veel)!! Voor de toiletten van het nieuwe deel krijgt iedere gebruiker een sleutel. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Volwaardig Lid
|
Dit is inderdaad zo. Wij hadden het geluk dat we op het nieuwe gedeelte konden staan en daar waren de toiletten heel proper en goed onderhouden. We zijn ook eens naar de camping op de overkant van de staat gaan kijken. Ik denk dat dat camping Sport of zoiets was. Daar waren de toiletten een echte ramp. Dus dan toch nog liever op het oude gedeelte van Camping Roznov.
Men kan van hieruit ook de nabij gelegen berg de Radhost opwandelen en ook het heel leuke openlucht museum gaan bezoeken. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Forum Freak
|
Dat openlucht museum was de reden van ons bezoek afgelopen jaar in juni.
Daar was toen het folklore festival, vandaar ook al dat volk op de camping!! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Prima camping, camping Roznov.
Maar wat in Roznov écht mooi is, is het openluchtmuseum. En trek daar maar een hele dag voor uit, zo groot is het. ![]() |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Geblokkeerde account
|
Jeanne,
Jouw verwijzing naar de site links kan ik niet terug vinden. President, Is het mail adres camping Roznov juist, na verzending krijg ik een fout melding van de provider. Vonny De appel valt niet ver van de schoen ![]() |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Forum Freak
|
En nog beter, ga als er een festival is, zo mooi en dan zeker in die omgeving!!!!
Dan breng je er zomaar een week door. |
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Legende
|
Citaat:
Zie ook de website: camproznov.cz Verder het museum vmp.cz en een link naar het festival van mei ll. : vusondras.cz |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Forum Freak
|
Kijk en die grijze man met dat lichte vestje aan is Jan en die mevrouw met dat bruine vest aan ben ik!!! Leuk hé!!
http://vusondras.cz/gallery/displayi...p&cat=0&pos=24 |
|
|
|