|
|
#11 |
|
Legende
|
|
|
|
#12 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Forum Freak
|
In de website kan je de "4-bed cottage"aanklikken en dan zie je foto's, volgens mij zijn het twee kamers en een open keuken.
Maar kijk zelf maar eens. Succes!!
|
|
|
#16 |
|
Forum Freak
|
Op het Tsjechische gedeelte van deze site vond ik dit in de fotogalerie
klik op "pokoje se terasou" (= kamers met terras, de 3e in het rijtje) en er staan ook nog foto's van "chaty" (= huisjes) |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nieuw Lid
|
Deze site heb ik ook bekeken maar ook hier staan geen foto's van de 4 persoons huisjes die ik bedoel.
De foto's die U aangeeft zijn de 2 persoons huisjes. Als je naar http://www.campmelnik.cz/ gaat en kijkt bij 'accommodation'. Dan bedoel ik de bovenste aanbieding voor 700 Kc/1 night. Maar ik zal wel een mail sturen naar de camping. Bedankt allemaal.... |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Forum Freak
|
Als ik zo de foto bekijk van de huisjes die u bedoelt denk ik eerlijk gezegd dat het gewoon eenvoudige 1 kamerhuisjes zijn met alleen 2 stapelbedden en een tafeltje en 4 keukenstoelen met verder weinig tot geen luxe. Ofwel trekkershutjes. De douches en toiletten zijn meestal in een apart gebouw en vaak is er een gezamelijk te gebruiken keuken.
Ik weet niet wanneer jullie willen gaan maar ik zie toevallig op de website staan dat de camping van 13.8.2007- 19.8.2007 gesloten is. Hier meer Nederlandstalige info |
|
|
|
|
|