|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#41 |
|
Forum Freak
|
Rechtsbovenin op deze website kan je omschakelen naar Engels maar deze link springt steeds terug op Tsjechisch
Dus kijk even op de Engelstalige site bij Sights (rechts) en klik dan op "Czech Museum of Silver – “Hrádek” " |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Lid
|
oeps niet gezien maar ik ben alweer een stukje verderDANK JE WEL!!!!!!!!! |
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Forum Freak
|
Opening hours:
daily except Mondays April and October: 9:00 – 17:00 May, June and September: 9:00 – 18:00 July and August: 10:00 – 18:00 closed from November to March (Last entry 90 min before the closing time. Groups are suggested to book in advance.) Entrance fee: Tour I – The Silver Town: adults CZK 60, reduced CZK 30 Tour II – The Silver Path: adults CZK 110, reduced CZK 70 Tours I + II: adults CZK 130, reduced CZK 80 Foreign language guide: CZK 400 per group |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Actief Lid
|
Vorige zomer waren wij rond 13.00 uur bij het museum met de zilvermijnen. We konden pas om 15.00 uur een rondleiding krijgen. Hou daar dus wel rekening mee als je in het mooie Kutna Hora aan het rond wandelen bent.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
VIP Lid
|
de zilvermijn is erg leuk je moet egt door een hele smalle gang lopen en een witte jas aan en een lamp op je hoofd en in de mijn moet je ff je lamp uit zetten dan is het erg donker.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Lid
|
Slik, dat is smal.
Leuk!!!! |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Nieuw Lid
|
Kerk aangekleed met beenderen - waar is dat?
Dag mensen,
Ik heb een klein vraagje. Ik ga binnenkort op vakantie naar onder meer Tsjechie. Ik heb ooit gehoord van een kerk die gebouwd is ter nagedachtenis van mensen die overleden zijn aan de pest. Deze kerk is zo bijzonder omdat de kerk is aangekleed met beenderen en andere onderdelen van het menselijk skelet. Dit moet zeer indrukwekkend zijn. Ik heb er verschillende documentaires over gezien. Ik weet alleen niet waar die kerk ligt. Zou iemand mij dit misschien kunnen vertellen? Nicole |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
KUTNA HORA!!! kan niet zo snel een link voor je vinden maar vast op het forum meer hier over te vinden!
http://members.tripod.com/tsjechie/KutnaHora.htm |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Legende
|
Het is de kerk van Sedlec die je bedoeld kostnice.cz.
Het is aan te raden er met de wagen heen te rijden want het ligt een 3 - tal km van Kutna Hora afhankelijk van de plaats waar je parkeert.
|