![]() |
|
|
#21 |
|
Legende
|
Re: Glasblazerij in West-Bohemen?
Vanuit Bela nad Radbuzou is het een 100 tal km naar Zwiesel ,de duitse glasstad. Ook in Bodenmais (op dezelfde route) is er een bekend "glaswerk". Kijk eens op volgende links:
www.joska.com www.zwiesel-tourismus.de daar vindt je wellicht iets voor een leuke uitstap. Groetjes... |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nieuw Lid
|
Er is er een in Bělčice
Als je wilt kom ik wel achter het adress groetjes kohout |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Forum Freak
|
Dat wil ik best wel!! Ik neem aan dat het redelijk in de buurt is. Heel graag dus, als het tenminste niet te veel moeite is want dan hoeft het niet hoor!
![]() Groetjes Corrie. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nieuw Lid
|
Corrie hier is het adress
Václav Vlafák Bělčice 32 tel 383 492087 Route Domažlice,Klatovy, Horaždovice, Blatná, Bělčice Het is ongeveer 75 km Groetjes |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nieuw Lid
|
Glaskralen
Hallo, wij willen binnenkort naar Tsjechië en zouden daar graag wat inkopen doen voor mijn grote hobby, namelijk, sieraden maken van kralen.
Naar welke streek kun je dan het beste gaan en misschien weet iemand ook een fabriek waar ze die kralen maken?? Alvast bedankt en groeten van Diana. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Forum Freak
|
Re: Glaskralen
Hallo Diana,
Allereerst welkom op het forum. Helaas kan ik je niet helpen op je vraag omdat ik het gewoon niet weet. Maar er zal vast wel iemand zijn op het forum die je verder kan helpen. Groetjes Jeanne |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Legende
|
Hallo Corrie, ik heb ook nog eens verder gezocht en het volgende gevonden. Het ligt wel over de grens in Duitsland maar alleen al het overlopen van de diverse sites is mooi om aan te zien.
www.dieglasstrasse.de is het volledige overzicht van de regio en www.dieglasstrasse.de/glashuetten.php geeft een lijst met glasfabrieken. U bekijkt het maar of er iets van te maken is. Groetjes... |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Legende
|
Re: Glaskralen
Alle hulp baat, volgende gevonden op Vasek's aanwijzing.
www.springl.cz www.glass.cz/perlex http://web.telecom.cz/kortan-glassbeads Groetjes, graag gedaan... |
|
|
|