|
|
#11 |
|
Pivonist
|
Ja, dacht ik wel, probeer is bij hotel Kramolin, wel even naar boven!!!!
Na zdravi |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nieuw Lid
|
oke zal ik daar gaan kijken als ik daar ben
![]() |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Lid
|
Skihuur Lipno Kramolin
HALLO, KAN IEMAND MIJ VERTELLEN OF JE BIJ HET SKIGEBIED KRAMOLIN-LIPNO NOG ERGENS ANDERS SKI MATRIAAL KUNT HUREN , MIJ IS NAMELIJK VERTELD DOOR MENSEN DIE MET KERST( WIJ GAAN MET CARNAVAL) IN DAT GEBIED ZIJN GEWEEST DAT HET ER ZO DRUK WAS DAT ER GEEN SKI MATRIAAL MEER WAS TE KRIJGEN EN DAT HET SKIMATRIAAL SLECHT VAN KWALITEIT WAS .[/b][b]WIJ GAAN MET EEN GROTE GROEP DUS IK DENK DAT IK DAT VOORAF ZAL MOETEN BESPREKEN , HET ZAL JE MAAR GEBEUREN DAT JE DAAR OP WINTERSPORT GAAT EN DAT ER NIETS MEER TE HUUR IS . ALLE REACTIES EN SUGESTIES ZIJN WELKOM |
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Moderator
|
Je CapsLock doet het in ieder geval...
![]()
|
|
|
#16 |
|
Nieuw Lid
|
Het is inderdaad soms moeilijk om daar ski materiaal te huren. Zelf heb ik daar in de buurt gewoond en mijn ervaring is, dat als het een drukke tijd is in
Marina Lipno
(bungalowpark) dan kun je beter van te voren reserveren (weet niet of dit nog steeds mogelijk is..) Anders zou ik ook zo niet weten waar je daar in de buurt nog iets kunt huren. Helaas...
Je zou van te voren even kunnen informeren hoe de bezetting is in het park en aan de hand daarvan kun je dan ook nagaan of er een kans is dat je geen materiaal kunt krijgen. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Lid
|
Bedankt voor je info ik was er al bang voor .
Ik heb al geprobeerd contact op te nemen via de mail maar krijg geen antwoord terug dus heb ik vanochtend gebeld en ze spraken zeer gebrekkig Duids en Engels, dus maar even afwachten en nogmaals proberen , groeten Marco |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nieuw Lid
|
Marco, ik weet zeker, dat er ook personeel is bij Marina Lipno die ook NL spreekt (of tenminste enigzins) Heb er zelf ook gewerkt en ik weet dat 1 collega er nog steeds werkt. Zij spreekt NL, haar naam is Jana, misschien kun je even naar haar vragen. Praat wat makkelijker. Succes!! |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Lid
|
Mischien bij
Marina Lipno
dat er iemant werkt die Nederlands spreekt dat zou kunnen , maar ik heb contact gehad met Kramolin de piste zelf , ik denk namelijk niet dat ik matriaal kan huren bij
Marina lipno
, omdat ik daar niet verblijf maar in een ander hotel , of mogen buitestaandres daar ook matriaal huren ??????
Groten Marco |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nieuw Lid
|
Heb je al geprobeerd te reserveren via www.kramolin.cz?
Je kunt on-line aangeven wat je wilt gebruiken en je ziet ook gelijk hoeveel het gaat kosten... Kramolin = skicentrum Lipno |
|
|
|