![]() |
|
|
#21 |
|
Pivonist
|
Re: Jullie favoriete bezienswaardigheden
Beste Totalcrazy en PuNkEnStEiN, ik heb altijd al een grote belangstelling gehad voor techniek, maar door ene topic aangezwengeld door ene A........ nu ben ik nieuwsgierig naar de Velorex. A........ kom ik wel tegen in het Reuzengebergte, hij is gewaarschuwd, want de toorn van een heer kan groot zijn. Maar laat ik niet teveel
gaan, ook bezoek ik regelmatig in CZ dodenakkers, uiteraard overdag met gepaste eerbied en teughoudendheid, daarna met een pivo rustig filosoferend over het schitterende land. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Volwaardig Lid
|
Ha die Stef
Nou ik struin al 8 jaar door die bossen en kom bijna nooit iemand tegen, ja twee weken terug een aantal langlaufers, maar dat was wel even gezellig. En "Japanners', die vind je hier niet. Kruimel |
|
|
|
|
|
#23 |
|
VIP Lid
|
je weet heus wel wat ik bedoel
![]() |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Volwaardig Lid
|
Ik heb een heel vreemde gewoonte.. Al jaren komen wij enkele malen per jaar in Tsjechie, en ik MOET in elk dorp even een kerkje inlopen, terwijl ik in Nederland(bij wijze van spreken dan) nog nooit een kerk heb gezien. Maar het simpele, het stille en even alleen zijn en soms een kaarsje aansteken vind ik daar heerlijk. In de kleine dorpen is de kerk meestal gewoon open en kan je er zo in, in de grotere steden niet altijd, maar juist die kleine dorpen zijn leuk om te bekijken. Na al die jaren deze gekte te hebben, blijven mijn man en kinderen nog steeds keurig in de auto wachten tot ik "klaar "ben, of ze nemen het er even lekker van in de plaatstelijke kroeg.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Actief Lid
|
Als je onderstaand adres bezoekt kom je op de site van het Technisch Museum terecht. Echt een keer een bezoekje waard.
http://www.ntm.cz/aframes.html |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Volwaardig Lid
|
als je echt van auto's houd, en je bent in de buurt van koprivnice(moravie) dan moet je hier heen gaan.
http://www.tatra.infomorava.cz |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Super Lid
|
ik vind veel dingen leuk:
zoals wandelen, plaatsjes bekijken,winkelen en relaxen want het is natuurlijk vakantie en al zit ik daar in mijn vakantiehuisje vind ik het ook wel leuk. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nieuw Lid
|
Ik weet niet wanneer jij voor het laatst in Blijdorp geweest ben.
20 jaar geleden misschien. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Forum Freak
|
Hallo Lodder, welkom op het forum.
Ik weet niet op welk bericht jij reageert maar als het op een bericht gaat van de eerste pagina, kijk dan voor de lol eens naar de datum...... maart 2005!!!! Ben jij zelf al eens in Tsjechie geweest? Ook nog een vermeldingswaardige plek gezien? Groetjes Corrie |
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
![]() |
|