|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Actief Lid
|
Re: Jullie favoriete bezienswaardigheden
Het Tatra Museum te Koprivnice, het Skoda Museum te Mlada Boleslav, het Technisch Museum te Praag..... en elk gezellig Tsjechisch kroegje met die overheerlijke pivo's
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Legende
|
Tatrafan, kan je iets meer vertellen over het technisch museum van Praag. Ligging, collectie, nadruk op ..., omvang en presentatie.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Moderator
|
De Praagse Zoo; met de metro in Praag bij een willekeurig station uitstappen en dan terechtkomen in een woon- of buitenwijk waar nog nooit een toerist (tenzij per ongeluk) geweest is; in allerlei dorpjes stoppen en even rondslenteren; maar bovenal: kroegen en terrasjes!
![]() |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Pivonist
|
Tipische Tsjechiesche kroegen, tussen de ketelpakken met een overheerlijke pivo, ik vervloek Mac Donalds, die zouden in ieder zichzelf respecterend land verboden moeten worden. Verder ben ik geintresseerd in techniek, ik zoek de VELOREX fabriek. is dit een beetje
???? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
VIP Lid
|
Weet iemand of Villa Tugendhat in Brno iets bijzonders is, op onze kalender van Tsjechie staat er een foto van in de maand maart en zo te zien is het een gewone vierkante villa waar niets moois aan te zien is.
![]() |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Moderator
|
Citaat: