|
|
#41 |
|
VIP Lid
|
oke,bedankt,erg aardig dat je mij daar attent op maakt.
Maaaarrrr..ik ben 1 keer eerder bij een springschans omhoog gelopen,en werd er niet echt blij van. Ik waag het om de stoeltjeslift te nemen(ik doe wel een blindoek voor ofzo),is de terugweg erg mooi,dan loop ik de springschans een keer en stuur je de foto's (oke)voordeel is denk ik wel dat je ook eens achterom kan kijken Bedankt en groet Rika |
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
Iets riep mij dit topic te lezen. Maar Rika je kunt ook met het treintje een rondrit maken, die start bij de vvv, dan rij je naar de watervallen, daar heb je 20 minuten pauze, dan rijd hij naar boven naar de skischanzen, daar kun je een kwartiertje genieten van het uitzicht en dan rij je weer naar beneden naar de stad. Hartstikke leuk.
|
|
|
|
|
#44 |
|
Nieuw Lid
|
Mumlava waterval
Hallo,
ik ga over 1 week naar liberec en ik heb op google earth effe in de omgeving gekeken en had in de buurt van het plaatsje Harrchov een waterval(etje) gevonden. Ik wil graag weten of jullie daar wel is zijn geweest en of het het waard was. DOei ![]() |
|
|
|
|
|
#45 |
|
VIP Lid
|
Ik weet niet wat je de moeite waard vind.
Het is een leuke wandeling van ca. 20 minuten een beetje omhoog vanaf de centrale parkeerplaats in Harachov. Eerst tussen enkele huizen/appartementen door en dan onder muzeum door het bos in. Zie de foto's. Het zijn enkele kleine watervalletjes in een redelijk wild stromend riviertje.
|
|
|
|