|
|
#21 |
|
Pivonist
|
Heb eens gekeken op harrachov.cz maar wordt niet veel wijzer, misschien weet Freddy wat meer.
|
|
|
|
#22 |
|
Actief Lid
|
Middelbos: Je kunt bij de Mumlava (waterval) lekker badderen in de zomer. Die is vanaf jullie hotel vlakbij. Verder zijn er in nabijgelegen dorpen een aantal buitenzwembaden. O.a. is er in Poniklá een buitenzwembad met ligweide. Zoek koupaliste = zwembad.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Geroyeerd Lid
|
zwemmen in Harrachov
Je hebt het natuurbad Dolce bij Trutnov. Er zwemmen zelfs vissen in, zo schoon is het water.
Richting Trutnov borden volgen Jicin, na ongeveer 3 km linksaf hier wordt Dolce al aangegeven. vanaf de parkeerplaats is het 1 km lopen. In Jicin heb je een subtripisch zwembad. In Pecka zwembad met ligweide. ![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nieuw Lid
|
Wij waren in Splinleruv Mlyn(weer fout geschreven natuurlijk...)
en daar zijn we in de rivier gaan zitten! Kraakhelder, en ijskoud. Volgens mij was dat heel normaal, want we waren absoluut niet de enige. |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
ja natuurlijk zwemmen er in het meer bij dolce vissen ze woorden er speciaal gekweekt in de andere helft van het meer![]() |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nieuw Lid
|
Harrachov
Allereerst: Als ik dit in de verkeerde rubriek plaats: Sorry...
Ik heb echt goed het forum afgezocht, maar er zijn toch een paar dingen die ik echt niet kan vinden (sorry; beetje blond) Wij gaan deze zomer naar Harrachov en wil graag weten of er en zo ja; welke supermarkten er zijn. Is er bv net zo'n joekel van een Hypernova als in Liberec? Echt een winkel als het regent, dat je je daar wel een middag kan vermaken? En is er in Harrachov of in de buurt een (buiten)zwembad? En als laatste: Wat mogen we vooral niet overslaan met onze kids (12 en 14 jaar)? We zijn vorig jaar 2 weken in Liberec geweest en bijna weggespoelt :traan: , dus ik wil graag vanalles achter de hand hebben wat eventueel ook binnen is! Vast bedankt voor het meedenken! |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Super Lid
|
Volgens mij is er niet zo´n grote supermarkt, dan heb ik ´m in elk geval gemist
.Er is een zwembad, bowling etc. Dit kun je vast wel vinden via google of de site van Harrachov. Wat leuk is is rodelen, er zit zo´n baan op loopafstand van het centrum (en dan kom je langs een supermarkt). Overigens denk ik dat je genoeg info kunt vinden via de zoekfunctie (rechts boven), evt. ook bij wintersport. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo, wij gaan dit jaar voor het eerst naar Tsjechie en wel naar Harrachov.
Zijn daar ook kastelen en/of burchten te bezoeken? En ik zou graag wat meer weten over de regio waarin Harrachov ligt, bijvoorbeeld wat is daar allemaal te bezichtigen? bijvoorbaat dank voor jullie informatie. André Huis |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Super Lid
|
Hoi Andre,
Harrachov ligt in het reuzengebergte, daar is vast wel iets over te vinden op het forum, gebruik daarvoor de zoekfunctie , rechtsboven. Het is daar natuurlijk vooral mooi wandelen. Verder zou ik je aan willen bevelen om ten zuiden van Harrachov weg nr 290 te nemen richting hejnice(soort van bedevaartsoord) en dan naar kasteel Frydland te rijden, heel erg mooi kasteel, en 'n hele mooie route er naar toe. Veel plezier alvast. ![]()
|
|