![]() |
|
|
#11 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Wij komen graag bij Kenvelo. Da's een Tsjechisch merk, niet echt goedkoop, maar hele aparte kleding. Dat vind je niet in Nederland.
Kenvelo is een winkelketen met filialen in alle grote winkelcentra, o.a. de grote Tesco's. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Actief Lid
|
Kenvelo zit inderdaad op heel veel plekken in Tsjechie met mooie kleding die heel betaalbaar en kwalitatief goed is. Wel even passen want de maten vallen vaak wel klein uit
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Super Lid
|
in het winkelcentrum die ik noemde IGY zit deze winkel ook. ze hadden best veel leuke kleding maar ja ik had niks meer nodig:traan:
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Lid
|
Ben jij daar ook al eens eerder geweest noekie? En ga je deze zomer weer? Ik ga er deze zomer ook weer heen naar het Igy centrum in Ceske Budejovice, vooral bij de New Yorker zit hele mooie kleding ertussen... je hebt daar ook wel de Tom Taylor kledingwinkel maarre... dat raad ik je af... verder wel heel mooi hoor!!!
Maar helaas te duur voor woorden... |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Super Lid
|
ja ik ben er zelf ook geweest, wel mooie spullen, alleen veel is redelijk duur, maar er zaten we leuke restaurantjes in en parkeren is gratis.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Actief Lid
|
ik vind de meeste jonge Tsjechen er vaak leuk uitzien maar ik kan dit soort kleding niet echt vinden in de winkels,maar het zal er toch echt wel wezen
groetjes jacquelien |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Super Lid
|
de meeste jongeren kopen hun kleding waarschijnlijk ook in deze winkelcentrums. toen ik er was waren er in iedergeval veel, en sommige zullen ze ook wel bij vietnamees kopen.
|
|
|
|