![]() |
|
|
#111 |
|
Super Lid
|
De jaarmarkt is inmiddels afgelopen. Was goed bezocht, want op dit moment zien wij toch redelijk wat auto's richting Vrchlabi rijden.
Leuke boompjes en struiken gekocht. Vanaf nu loop ik rond met een leren hoed. Is goed tegen de zon als ik de boompjes en struiken ga planten. |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Actief Lid
|
De jaarmarkt is ook vandaag nog, Jan.
Tot 14.00 uur kunnen de mensen hier nog terecht voor optredens enz. Gisterenavond rond vijf voor twaalf was er de jaarlijkse toespraak vanaf de toren op het plein en daarna een spetterend vuurwerk met lasershow. Het hele plein stond vol met mensen en het was erg gezellig, ik was blij dat ik er weer bij kon zijn met een deel van onze gasten. Het is vanmorgen weer schitterend weer dus wie weet gaan we er vandaag nog even rondwandelen. Albert |
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Legende
|
Citaat:
Even herstellen: Niet zaterdag maar zondag 2 september ! |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Forum Freak
|
Ik zie nu dat het 2 dagen is zaterdagmiddag en avond http://www.trutnov.cz/event.asp?event_id=825
en zondag http://www.trutnov.cz/event.asp?event_id=757 |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Legende
|
Vandaag is er dan toch niets te beleven zo te zien. Het podium voor morgen staat intussen opgesteld maar veel meer is er alsnog niet.
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Forum Freak
|
Nou, dat is mooi, dan hebben we nog niks gemist
![]() |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Legende
|
Maak je nu maar klaar want het feest is begonnen.
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
VIP Lid
|
Vanaf 31 aug tot en met vandaag is er ook een jaarfeest in Kromeriz en deze werd geopend met een fantastisch vuurwerk! Zoiets hebben wij nog nooit gezien, ook niet in Scheveningen. Vanmiddag wordt het festijn afgesloten met een parade van diverse militaire muziekkapellen. Er moet ook ergens een webcam staan maar ik weet niet hoe ik dit in een topic kan zetten.
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Actief Lid
|
En het feest is ook weer geeindigd Freddie2007, het was ondanks dat het bewolkt was een mooie en aangename dag om eens lekker rond te wandelen op de jaarmarkt.
Er was weer volop muziek, theater, clowns, goochelaars, lassowerpen, oude ambachten, nieuwe ambachten en pivo, pivo en pivo.Ook de snoeperijen en de eet en drinktentjes waren volop aanwezig, alleen de terrasjes waar je gezellig kon zitten heb ik nog wel gemist.Daar valt nog wel wat verbetering in aan te brengen, maar misschien was het daar ook te vol voor. Misschien een uitbreiding van het plein naar ook de zijstraten dat zou wel leuk zijn, alhoewel er alweer meer was dan vorig jaar. Buiten onze gasten hebben we ook Coosnaampje met haar man en Jan en Lies van het forum nog even gezien in het feestgedruis. Al met al weer een leuke dag meegemaakt en volgend jaar moeten we maar een speciaal weekend arrangement organiseren in Vysnìny Dùm voor de feestliefhebbers. U kunt u alvast opgeven via PM ![]() Groetjes Albert |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Legende
|
Ik zie wel meer in het pivofest want het was gisteren vrij vroeg gedaan en ook op het podium was s'avonds niets meer te doen. We zien volgend jaar wel.
|
|
|
|