![]() |
|
|
#81 |
|
Forum Freak
|
Mochten we trouwens na het wijnfeest in Kuks nog een afzakkertje nodig hebben moeten we naar Mlade Buky http://www.obecmladebuky.cz/images/p...oslav_2008.jpg Hier is ook feest vanwege het 1000-jarig bestaan (wat die 650 erbij doet, weet ik niet ) En dan hebben we een weekje om bij te komen, om vervolgens weer aan het feesten te gaan in Svoboda nad Upou op het Rudolph-feest, op 20 september, we hebben geen tijd om het rustig aan te doen ![]() ![]() ![]() ![]() Oh ja en dan de 19e nog de 50-e verjaardag van Akkelien, we kunnen wel achter elkaar door ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst aangepast door Esthertje; 12-09-08 om 22:50. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Actief Lid
|
Wat is Tsjechië toch een leuk land
![]() ,en dit wisten we niet eens van al die feesten toen we hier naartoe gingen emigreren Bij Kuks op het wijn feest gisteren was het reuze gezellig ,dat wijn loopje was er inderdaad .Even een glas kopen en borrelen maar .Verder waren er weer verschilende kraampjes ,en op de binnenplaats van het hopital daar stonden allemaal wijn kraampjes met allerlei soorten wijn waar je een slokje kon proeven tegen inlevering van een concumptiebon.En na afloop ook nog even een borrel in Mlade Buky voor ons was het weer een geslaagde dag |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Super Lid
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Super Lid
|
ja, maar welk leuk zo'n feest met wijn
![]() |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Lid
|
Melnik wijnfeesten
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
Maar ondertussen hadden we al aardig wat geproefd Een kleine impressie: Forum September Wijnfeest Kuks (7).jpg Forum September Wijnfeest Kuks (4).jpg Forum September Wijnfeest Kuks (2).jpg Laatst aangepast door Esthertje; 14-09-08 om 20:55. |
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Ik ben geen echte wijndrinker, maar het was een mooie gelegenheid geweest om eens veel tsjechische wijnen te proeven in de hoop er eentje te vinden die ik ook lust. |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Actief Lid
|
Wij gaan de week van 11 t/m 18 oktober weer gezellig naar javornik.
Ik ben zelf nog geen leuke evenementen of (jaar)markten in het reuzengebergte tegen gekomen voor deze week. Weet iemand misschien wel meer??????? Er zijn leuke dingen genoeg te doen maar een marktje ofzo zou leuk zijn. Meteen een leuke aanvulling voor mijn evenementen kalender op www.vakantietsjechie.cz Daar heb ik voor oktober en november nog niets bij kunnen vinden. Wie weet er leuke dingen ??? ![]() |
|
|
|