![]() |
|
|
#31 |
|
Nieuw Lid
|
Jaarmarkt in žacléř: 05-07-2008
Binnenkort :Jaarmarkt in žacléř
žacléř is een klein bergstadje gelegen in het Reuzengebergte, +/- 13 km boven Trutnov. Sinds enkele jaren wordt hier de volksambachtendag gehouden. Verleden jaar heb ik er de hele dag vertoefd en het was er erg gezellig met o.a eettentjes, muziekvoorstellingen, volksambachtendemonstraties, kortom leuke kraampjes met als klap op de vuurpeil een mooi vuurwerkspektakel. Ook dit jaar gaan we het zeker niet missen. Bij deze : waneer: zaterdag 05-07 waar : op het plein van žacléř hoe laat : vanaf 8.30 tot in de avonduurtjes remesla_08.jpg |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Actief Lid
|
leuk 5 juli zacler. Ik had er al van gehoord. Maar of we er aan toe komen?? We gaan vrijdag nacht(4 juli) weg vanuit holland, dus zaterdag over. Maar om direkt al daar naar toe te gaan. Wilden eerst de aanhangers etc uitpakken en tog eerst wat in het huisje doen. wie weet tegen de avond. Meteen wat eten daar in de buurt baba-jaga of sporthotel ff kennissen opzoeken.....
wie weet............................ |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Actief Lid
|
och je kunt ook eerst een dagje genieten op 5 juli en dan de volgende dag gaan uitpakken enz enz
Ik heb op mijn website een doorlink naar een fotoalbum staan overd eze markt in zacler. Kijk maar even bij evenemanten kalender. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Actief Lid
|
ja die site en de evenementen ken ik al........heel informatief
kijk er geregeld opZacler kennen we ook,komen we al jaren,alleen swinters......nooit zomers Maar bedankt ![]() |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Legende
|
Jaarmarkt Telc
12.07.Jarmark
Náměstí Zachariáše z Hradce, Telč Tradiční horácký jarmark, doprovodný kulturní program po celý den. Placený vstup na náměstí. Program: 9:00 – 10:00 hod. Dixieland Jazz Band Telč 10:15 - 11:15 hod. Telčská dechovka 11:30 – 12:00 hod. Mažoretky Telč, o.s. 13:00 - 13:15 hod. Mažoretky Telč, o.s. 13:15 - 13:30 hod. Centrum korejských bojových umění Telč - taekwondo 13:30 - 13:45 hod. Judo Telč 13:45 – 14:00 hod. Šermířská škola Ballestra 14:00 – 15:00 hod. Sádlo v pohybu – písně Karla Hašlera 15:00 – 15:15 hod. Centrum korejských bojových umění Telč - taekwondo 15:15 – 15:30 hod. Judo Telč 15:30 – 15:45 hod. Šermířská škola Ballestra od 18.00 hod. Jazz v mázhausu - hraje Dixieland Jazz Band Telč Celodenní vstupné: Dospělí: 25,- Kč Děti do 15 let: 10,- Kč Děti do 6 let: zdarma Pořadatel: Podjavořičan Telč Telč 567 112 407 - 8 info@telc-etc.cz |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Legende
|
Retro Prague 2008
Van 10 juli tot 13 juli op Výstaviště in Praag - Holešovice ( het tentoonstellingspark) heeft de AUTO ŠTANGL RETRO PRAGUE 2008 plaats.
Naast een tentoonstelling van oldtimers, een ruilbeurs en een rally voor old timers is er ook een kunsttentoonstelling met de automobiel als thema. autostangl.cz (programma) ![]() |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Legende
|
|
|
|