|
|
#51 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
#52 |
|
Moderator
|
Koffie en thee zetten kan meestal ook wel gewoon uit de kraan en ook voor het poetsen van je tanden hoef je geen bronwater te nemen... Ga je liters per dag drinken...tsja dan is het misschien wel verstandig om een paar flessen uit de supermarkt mee te nemen....
|
|
|
|
|
#53 |
|
VIP Lid
|
nou ik drink dat water daar gewoon 1 liter per dag en er is niks gebeurt met mij dus je kan het wel proberen het smaakt wel anders dan in belgie of nederland
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Volwaardig Lid
|
Hello Lotteke,mischien is het moeilijk te geloven maar Tsjechies is ook in 21 eeuw en in EU(ok nog geen euro,maar het better voor jou omdat zonder euro is het goedkooper)Ik woonde in Belgie een jaar,en bijna alles was hetzelf.
Voor jou is beste pinnen(goedkoopste)en in een bank wissellen geld voor placen waar jij mag niet pinnen. Rijden in een keer is geen probleem als jij heb klein beetje ervarings,ik heb dat ook gedaan. Dvur Kralove is dicht bij Trutnov(mooi stad)bergen,Jaromer(interesant orloog vesting)Adrspach(prachtige rots stad) en heel veel andere moie placen.Dus prettige vakantie!!!!!!!!!!! Met drink water is geen probleem,jij mag dat voor alles gebruiken,maar mischie voor normaal drinken vind je het niet zo lekker,dus drink water van fles. |
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#56 |
|
Nieuw Lid
|
ela!Merci mensen allemaal voor het antwoord. We hebben flessen water gekocht om te drinken maar om koffie te maken en tanden te poetsen gewoon het water van de kraan gebruikt. Tis te zeggen tot we plots zonder water zaten door technisch defect dan moesten we alles met aangekocht water doen maar alles is toch goedkoop in Tsjechië ![]() |
|
|
|