![]() |
|
|
#22 |
|
Forum Freak
|
Re: wat te doen in de omgeving van Dvur Kralove nad Labem
Prachtige foto Hester, zelf gemaakt?
Groet Corrie. |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo allemaal.
Te gek zeg, we krijgen er helemaal zin in, na al die verhalen en mooie foto's op het forum. Ook wij hebben voor het boeken gekeken op de internet site http://www.zoodk.cz . Wij hebben dus ook in het safarie park geboekt. Ik wil daar de volgende informatie over kwijt.Er zijn 30 kamers, wat ons niet te druk lijkt, gratis toegang tot het safarie park, met de mogelijkheid om dit ook sávonds te doen. ( lekker spannend voor kinderen ) En een korting van 10% op de dierentuin. Dit doet ons vermoeden dat safariepark en dierentuin gescheiden maar bij elkaar liggen. Als je de foto's ziet op de site zie je dat er toch een hoop aan verscheidenheid te vinden is. dat er een hoop ( bv ) neushoorns zijn vinden wij niet erg, beter iets teveel van een soort, dan moeilijk te vinden aan de rand van het bos zo als soms het geval is in Burgersbush. Het lijkt ons een mooie startplek om als uitval basis te dienen voor de rest van de activiteiten. Groetje's Onno en familie |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
groetjes, Tonia ![]() |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Daar ben ik het helemaal mee eens. Wij gaan dit jaar naar een huisje in de buurt van Nove Mesto nad Metuji en ik heb al heel wat rond zitten kijken op internet en boekjes, maar "inside informatie" is toch altijd veel leuker! en Nove Mesto is niet zo ver van Dvur Kralove, dus we zullen hier zeker gebruik van maken.groetjes en bedankt! ![]() Tonia |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
VIP Lid
|
Tonia wij gaan al een jaar of 7 naar Nove Mesto n Metuji ik heb ook al eens wat bezienswaardigheden geschreven elders op dit forum, gebruik even de zoekenfunktie met het woord PEKLO en dan zie je op de 3e plek mijn verhaaltje.
en misschien heb je hier iets aan. http://www.hotelpodzvicinou.cz/3_du.html |
|
|
|