|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#71 |
|
Moderator
|
|
|
|
#72 |
|
Volwaardig Lid
|
nou ik vind dat niet echt lekker.
ik heb een vriend en vermaak me in het weekend prima doordeweek zie ik hem helaas niet dus vandaar dat ik alles zelf moet regelen voor de vakantie ik heb al een heleboel leuke uitstapjes van iedereen gekregen,maar ja er kan altijd meer bij he
|
|
|
|
#73 |
|
Volwaardig Lid
|
het lukt me echt niet
zou je me mischien kunnen helpen k wil graag de snelste route weten van dobronice naar divci kamen groeten irene
|
|
|
|
#75 |
|
Volwaardig Lid
|
ja dat hebben we we plannen de hele vakantie al voordat we weggaan van huis.
we hebben 3 weken de tijd en hebben dan nu al een planning wat we elke dag gaan doen. vakantie is voor ons elke dag weg zijn uit het huisje n s avonds lekker eten en rumikub spelen.
|
|
|
|
#76 |
|
Super Lid
|
Ikzelf zoek ook alles van tevoren uit, niet omdat ik niet van verrassingen hou, maar meer omdat ik de voorbereiding juist zo leuk vind.
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Actief Lid
|
Ook ik zoek van te voren altijd veel uit. Alleen plan de dagen niet altijd in.
Wel als we een rondreis maken, echter vaak komen we dan toch ergens anders uit dan gepland. Alleen doordat ik zoveel aan het voorbereiden ben is het net alsof ik al die tijd al een beetje in tsjechië ben ![]()
|
|
|
#78 |
|
VIP Lid
|
waarschijnlijk is per dag plannen niet echt een goed idee, want sommige dingen kun je beter met warm weer doen en andere beter met regen.
|
|
|
|
#80 |
|
Moderator
|
Ik heb even per PM met mulder gesproken, mensen, en ze heeft momenteel privé erg nare omstandigheden die maken dat ze misschien iets minder aardig gereageerd heeft dan de bedoeling was. Dus zullen we dat verder maar achter ons laten en met het onderwerp verder gaan?
![]() Mulder: de afstand naar Ceske Budejovice is volgens TomTom ongeveer 51 km en dat is te rijden in een uur. Divci Kamen is dan nog een kilometer of 10 zuidelijker. |
|
|
|