![]() |
|
|
#182 |
|
Super Lid
|
ik ben er een keer op vakantie geweest, ik zat bij cesky budejovice. maar dat is toch redelijk in de buurt.
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Actief Lid
|
ja dat klopt daar zijn wij ook heen geweest erg leuk stadje alleen we hadden het er snel bekeken.
wij bekijken alleen de winkeltjes die wij leuk vinden namelijk ik mis Tsjechië al heel erg we hebben wel veel contact met de famillie waarover ik vertelde in mijn reisverslag. we emailen veel met ze en we misssen elkaar heel erg helaas is de vakantie altijd sneller voorbij dan dat je eigenlijk zou willen,maar volgend jaar gaan we terug en dat wordt het laatste jaar. mijn vriend en ik hebben kinder plannen en gaan dus dan niet op vakantie kusjes |
|
|
|
|
|
#184 |
|
Actief Lid
|
hallo
kan iemand me vertellen waar je een visvergunning kan kopen in de buurt van dobronice? we hebben alles afgezocht maar hebben het niey kunnen vinden. het is allemaal goed gegaan alleen moesten we de laatste avond stoppen met vissen van 3 mannen die achteraf controleurs bleken te zijn. Tsjechische controleurs die geen woord engels of duits spraken dus erg associaal vonden wij groeten ![]() |
|
|
|
|
|
#185 |
|
Forum Freak
|
|
|
|
|
|
|
#186 | ||
|
Legende
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#187 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() Want een poos terug schreef je er hier zelf al over op het forum. |
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Super Lid
|
|
|
|
|
|
|
#189 | |||
|
VIP Lid
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Char. __________________________________________________ ____ Char. ...begrijpt het wel,..Was vroeger manager van : The Simple Minds... |
|||
|
|
|
|
|
#190 |
|
Forum Freak
|
|
|