![]() |
|
|
#171 |
|
VIP Lid
|
Mooi dat je naar je zin hebt gehad!
Jammer dat het eten in hotel Draku niet goed was, helaas is er een goeie en een slechte kok, jullie hadden dus de slechte! Groetjes van je (ex)buurvrouw. |
|
|
|
|
|
#172 |
|
Actief Lid
|
ben jij het blonde meisje of de andere vrouw?
heb je mij ook gezien dan en mijn famillie? jullie hond heet binky als ik dat goed heb verstaan. we hebben erg gelachen toen jullie de schoorsteen gingen schoonmaken. volgend jaar gaan we dezelfde weken heen en hebben er nu al onwijs veel zin in. dan gaan we onderandere bekijken catacomben tabor,waterkasteel in cervena lhota,kasteel in ceske krumlov,divci kamen. die dingen hebben we dit jaar nog niet gedaan namelijk. groetjes van irene |
|
|
|
|
|
#173 |
|
VIP Lid
|
Het blonde meisje is mijn dochter, ik ben die andere!
Mijn dochter heeft 2 Yorkies nl Dinkie en Pukkie. Mijn York heet emi. |
|
|
|
|
|
#174 | |||
|
Actief Lid
|
ok waarom heb je ons niet even begroet.
ik wist niet zeker of je paula was namelijk dus durfde niks te zeggen. en ik vond het erg jammer dat je niet had verteld dat je aan de overkant gezellig wat kon drinken. kan je me mischien vertellen waar de catacomben precies zitten in tabor,want we konden ze niet vinden. en kan jij er mischien achter komen waar je een visvergunning kan halen,want iemand vertelde me in bechyne maar we konden het niet vinden. volgend jaar gaan we weer dus mischien zien we elkaar dan weer. en zijn er nou echt geen goede restaurants met spare ribs ofzo? Citaat:
Citaat:
als je richting dobronice gaat heb je geen gids nodig. hett is er echt prachtig. bezoek vooral het kasteel hbloka nad vlatou en de dierentuin daar dat is erg indrukwekkend. ook de grotten in chynov zijn zeker een bezoekje waard. de ruine in dobronice u bechyne is ook erg intressant succes en veel plezier hallo paula kan je mij mischien vertellen hoelang het rijden is naar Koneprusy druipsteengrotten ? ik kom er zelf niet helemaal uit namelijk en kan je mischien vinden wat het kost groeten irene Citaat:
en dit zijn de prijzen?? Adults 100 CZK Pensioners 80 CZK Childrens under 6 years (must be announced at the cash deks) FREE Childrens between 6 and 15 years 50 CZK Studensts up to 26 years only with valid ISIC student card 50 CZK Taking photos 30 CZK Taking video 100 CZK Deposit for a text for foreigners 50 CZK meer info fftjes op deze site kijken http://jeskyne.cesky-kras.cz/english/ ze zijn wel erg mooi, zeker bezoekje waard. |
|||
|
|
|
|
|
#175 | |
|
Actief Lid
|
kan je niet precies vertellen hoever het is,want praag was maar een uurtje rijden vanaf ons huisje dus dat valt wel te doen.
en wat betekent dat met Deposit for a text for foreigners 50 CZK ? mijn engels is niet echt super goed namelijk heel erg bedankt groetjes Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#176 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Deposit for a text for foreigners 50 CZK : soort borg voor de Nederlandse vertaling op papier Ik vind trouwens deze grotten veel mooier als de grotten van Chynov! Laatst aangepast door paula; 27-08-08 om 18:42. Reden: aanvulling |
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Actief Lid
|
heel erg bedankt.
dan kunnen we denk ik het beste bij tabor de snelweg op richting praag. ik zal het zeker overleggen,maar kan zelf niet rijden dus moet nu hopen dat de bestuurders het er mee eens zijn. de grotten in chynov vielen ons ook zeer tegen,want vorig jaar zijn we naar boskov geweest en die waren prachtig. zou je mischien af en toe de actuele benzine prijzen op het forum kunnen vermelden in dobronice of tabor? ik heb nog een vraagje weet jij toevallig iemand of een site die goed van nederlands naar Tsjechisch kan vertallen ivm mijn pen vriendin veronica die in tabor woont groetjes irene |
|
|
|
|
|
#178 |
|
VIP Lid
|
Mulder, als dat een pen-vriendin van jou is.... hoe deed je dat dan vroeger?...
Char. |
|
|
|
|
|
#180 |
|
Super Lid
|
dat is een vertaalde tekst bijvoorbeeld een engelse,duitse of nederlandse tekst van de rondleiding.
en waarschijnlijk is het vanaf praag nog ongeveer een half uur rijden, dus 1.5 uur. maar misschien zou je ook nog binnedoor kunnen gaan en is dat sneller. |
|
|
|