![]() |
|
|
#161 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
een vriend van ons zorgt in nl dat alles goed komt deze week ben ik voor het laats,omdat ik zaterdag ga verhuizen en nog geen internet heb groetjes |
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Actief Lid
|
Weet Iemand Ook Een Leuke Kroeg Of Discotheek In De Buurt Van Dobronice?
paula kan jij mij precies vertellen hoeveel kronen je krijgt als je 500 euro pint,want dan kan ik zo bij de bank het aantal kronen even intypen. we zouden het erg waarderen als we een exact antwoord kregen in plaats van afgerond zeg maar groetjes en veel liefs van irene ps:mijn moeder vraagt of er ook ergens een wasserette in de buurt zit |
|
|
|
|
|
#163 |
|
VIP Lid
|
Ik weet geen wasserette in de buurt
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Legende
|
Irene, in Tsjechië kan je geen euro pinnen. Je moet een bedrag aan kronen pinnen!!!
Een exact antwoord kan ook niet want de wisselkoers verandert dagelijks!!! Je kan dus enkel een bedrag aan kronen pinnen wat het dichtst bij 500 euro aanligt. Dit is ongeveer 11750 kronen maar dat wordt voorlopig wellicht iedere dag minder. |
|
|
|
|
|
#166 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
En.... heb je nog wat aan al onze tips en antwoorden op je vragen gehad? |
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
VIP Lid
|
Ja, ik ben benieuwd, ze hebben in elk geval mooi weer gehad!
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
VIP Lid
|
Paula, ik heb nog een vraag. kan ik bij jullie in de buurt ook een gids inhuren? voor ongeveer 3 weken?
Char. |
|
|
|
|
|
#169 |
|
VIP Lid
|
Is dat nog nodig dan na al die info????????????????????
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
VIP Lid
|
Paula toch...
!!!...Char heeft alles gevolgd...Vanaf het begin!!... Bedankt voor jouw onbaatzuchtig uithoudingsvermogen!.. Ik was er na een aantal dagen, (en vragen) al lang mee gekapt!!... Char. Ps. Nu maar hopen dat je van Irene nog een bedankje krijgt!!... |
|
|
|