![]() |
|
|
#121 |
|
VIP Lid
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Actief Lid
|
kan iemand me nog vertellen of je in Tsjechië ook gebakken aardappeltjes bij de supermakt kan kopen?
vorig jaar kon dat namelijk niet in vrchlabi groeten irene ps: zijn de wegen in dobronice goed bereikbaar met lage bumpers? |
|
|
|
|
|
#124 |
|
VIP Lid
|
Bij de Tesco in Pisek heb ik wel eens gebakken aardappels gezien.
De toegangsweg naar Dobronice is behoorlijk slecht, zou niet te snel rijden daar anders hou je geen bumper over! |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Actief Lid
|
owk is prima dan gaan we de bumpers er maar even onderweg halen en de standaard bumper er weer onder
heb inmiddels mijn semi ortopedische schoenen en hoop dat ik 2 augustus weer normaal kan lopen met deze schoenen aan. heb nu elke dag pijn bij het lopen namelijk al een jaar lang en in Tsjechië wil ik wel graag wandelen en uitstapjes maken kan iemand me vertellen of je in de buurt van dobronice ook een ski lift hebt die in de weken werkt die wij in dobronice doorbrengen? zodat we ergens omhoog kunnen met de skilift en terug kunnen lopen? |
|
|
|
|
|
#126 |
|
VIP Lid
|
Een skilift is hier niet in de omgeving!
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Super Lid
|
er is wel een kabelbaan bij de klet berg, en vanaf daar kan je ook terug lopen naar beneden. en bovenop heb je een uitzichttoren, restaurantje en natuurlijk mooi uitzicht.
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Super Lid
|
de kabelbaan is in krasetin dat is 67,0 km rijden en je doet er 01:31:43 over de route moet je dus ff zelf maar zoeken via de routeplanner
Laatst aangepast door noekie14; 12-06-08 om 14:05. |
|
|
|